Uro i benene :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Blirnokaldrigfru

Hej piger..

Nu er det sådan at jeg efterhånden har nået 25. uge - og er dermed kommet så langt, at benene kramper og kildrer om natten Ligemeget om de bliver masseret om natten når det står på, eller om jeg strækker ud inden jeg skal i seng - hjælper det ikke

Hvad har i andre gjort, for at få en nogenlunde nattesøvn? For at undgå kramper og kildren? Jeg arbejder stadig, så er vigtigt jeg får min søvn :/ og kæresten er ved at blive sindssyg af at jeg vækker ham om natten, for at han skal massere mit ben :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Masig

Frk P. skriver:

Hej piger..

Nu er det sådan at jeg efterhånden har nået 25. uge - og er dermed kommet så langt, at benene kramper og kildrer om natten Ligemeget om de bliver masseret om natten når det står på, eller om jeg strækker ud inden jeg skal i seng - hjælper det ikke

Hvad har i andre gjort, for at få en nogenlunde nattesøvn? For at undgå kramper og kildren? Jeg arbejder stadig, så er vigtigt jeg får min søvn :/ og kæresten er ved at blive sindssyg af at jeg vækker ham om natten, for at han skal massere mit ben :/

Synes ikke rigtigt jeg har kunne gøre noget ved det.. har også prøvet udstrækning og massage, men intet lader til at virke... Prøver at undgå at strække ud i mine ben når jeg strækker resten af kroppen, for det er sådan kramperne begynder her... Men synes desværre ikke der er så meget at gøre hverken ved kramperne eller uroen..

Anmeld

1. april 2012

Blirnokaldrigfru

Masig skriver:

Synes ikke rigtigt jeg har kunne gøre noget ved det.. har også prøvet udstrækning og massage, men intet lader til at virke... Prøver at undgå at strække ud i mine ben når jeg strækker resten af kroppen, for det er sådan kramperne begynder her... Men synes desværre ikke der er så meget at gøre hverken ved kramperne eller uroen..

Har også en fornemmelse af at udstrækning af benene, starter kramperne Men har ikek sovet ordentligt i 14 dage nu - det er virkelig træls :/

Anmeld

1. april 2012

Kløver

Måske støttestrømper kan hjælpe, sådan nogle man også bruger i fly osv

Anmeld

1. april 2012

Blirnokaldrigfru

Maja84 skriver:

Måske støttestrømper kan hjælpe, sådan nogle man også bruger i fly osv

Ved du hvor man kan købe sådan nogle henne?

Anmeld

1. april 2012

Masig

Frk P. skriver:

Har også en fornemmelse af at udstrækning af benene, starter kramperne Men har ikek sovet ordentligt i 14 dage nu - det er virkelig træls :/

Jeg ved det.... Har heldigvis ikke haft kramper i noget tid nu, men passer også virkelig på med udstrækningen.. Til gengæld har jeg mange smerter i mave og ryg hele natten så jeg sover også elendigt... Det er super træls... Godt man kun er gravid i 9 mdr så kommer der så lige skrig og skrål fra babyen om natten i lang tid efter, men det giver i det mindste ikke smerter...)

Anmeld

1. april 2012

kiwiol

Magnesium.. Det hjælper mod uro.

Det tog jeg under min graviditet.. og min JDM sagde at det var en rigtig god idé at tage.. da kroppen nemt kommer i underskud med mange vitaminer og mineraler

Anmeld

1. april 2012

Muffinmus

MOTION

Du skal motionere, og lægge dig på ryggen med benen i vejret og lade dem ligge sådan mindst 5 min hver aften inden sengetid så alt mælkesyre osv kommer væk fra benene.

Svømning og gymnastik er godt, men husk abre også at få benene op hver aften i et stykke tid. op af en væg eller lign.vip med tæerne og spark lidt med benen så du får gang i blodcirkulationen samtidig med at du hjæælper det væk fra benene:-)

Anmeld

1. april 2012

Jonna1979

Du kan købe støttestrømper i matas

Anmeld

1. april 2012

Kløver

Frk P. skriver:

OMIMINMI

Ved du hvor man kan købe sådan nogle henne?

Mine er købt på bud ved sahva, men fik bagefter at vide de fåes billigt ved både matas og apoteket jeg har knap så meget vand i benene, tro og kramper efter jeg er begyndt at bruge dem :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.