Undgå store børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.743 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Anonym trådstarter

Hvordan undgår man at få store børn? Min søn var 4200 og født 2 dage før termin. Jeg bristede ret meget ved fødslen

Jeg er blevet gravid igen (helt planlagt og ønsket) men tanken om at få et stort barn igen gør mig ked af det 

Har hørt man skal holde sig fra sukker, men er det rigtigt? gør det barnet større?

Ved I noget om det, så skriv gerne! Kom gerne med råd! 

Jeg vil altså bare ikke have en kæmpe baby  

Er anonym da jeg er lidt flov over det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Mumto3

Vil gerne svare dig, men er også bange for at blive til grin over : Ha ha...det var bare en aprilnar. Dem har der jo været nogle af herinde i dag. Men hvis du stadig mener dit spørgemål i morgen, så svar jeg gerne

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Øv  Det er virkelig ikke en aprilsnar  Kan godt se datoen er lidt uheldig. Men det fylder bare i mit hoved 

Håber du vil svare i morgen så

Anmeld

1. april 2012

bobbles

Anonym skriver:

Øv  Det er virkelig ikke en aprilsnar  Kan godt se datoen er lidt uheldig. Men det fylder bare i mit hoved 

Håber du vil svare i morgen så

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Andre der kan hjælpe mig? (som er ligeglade med datoen &nbsp

Anmeld

1. april 2012

Kløver

Anonym skriver:

Andre der kan hjælpe mig? (som er ligeglade med datoen &nbsp

Ved desværre ikke om der er noget at gøre, tror det ligger genetisk om man får store, små eller gennemsnitsbørn. Blev du tjekket for graviditetssukkersyge sidst, da det kan give større børn, ellers kan du jo snakke med jm om det

Anmeld

1. april 2012

Maise86

Anonym skriver:

Hvordan undgår man at få store børn? Min søn var 4200 og født 2 dage før termin. Jeg bristede ret meget ved fødslen

Jeg er blevet gravid igen (helt planlagt og ønsket) men tanken om at få et stort barn igen gør mig ked af det 

Har hørt man skal holde sig fra sukker, men er det rigtigt? gør det barnet større?

Er det fødslen du er bange for? Eller er det, som jeg forstod en anden herinde var bange for, at et stort barn er 'lige så lækker' som et lille barn?

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ved desværre ikke om der er noget at gøre, tror det ligger genetisk om man får store, små eller gennemsnitsbørn. Blev du tjekket for graviditetssukkersyge sidst, da det kan give større børn, ellers kan du jo snakke med jm om det

Nej det gjorde jeg ikke. Jeg er ikke særlig stor selv og tog også kun 7 kg. på.. Så måske det er genetisk  Hverken min mand eller jeg var særlig store da vi blev født, så synes det er lidt mærkelig.

Jeg har ikke været til jordemoder endnu, men vil da helt sikkert snakke med hende om hende

Anmeld

1. april 2012

th

Anonym skriver:

hej

jeg tror ikke det med at holde sig fra sukker gør noget, men jeg kender en der har født en dreng på 4500 en pige på 4800 og nummer 3 var kun 3500 alle født 1-2 dage før termin

min svigerinde fik en på 4500 og nummer to var 3700, så tror ikke det hænger sammen

ellers snak med din jm om du ikke kan få en ekstra scanning fordi du er bange

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Er det fødslen du er bange for? Eller er det, som jeg forstod en anden herinde var bange for, at et stort barn er 'lige så lækker' som et lille barn?

Det er nok en blandning. Jeg synes egentligt ikke det var så slemt at briste, jeg var hurtigt ovenpå igen. Men vil gerne undgå de ekstra dage på sygehuset pga. af bristningen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.