Hvordan fortæller man det bedst til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

ja det skaber hurtigt en underlig uro i hjemme hvis der er nogle ting man tumler med og ikke kan få det sagt..

Dejligt i har fået talt om det, og nej når det først er ude, så betyder det bare ikke så meget mere..

Og jeg troede virkelig det var så slemt og en ting vil jeg ikke kunne indfinde mig med og det var heldigvis ikke det

Men ja, skønt med ro, nu skal tilliden bare helt på plads igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Og jeg troede virkelig det var så slemt og en ting vil jeg ikke kunne indfinde mig med og det var heldigvis ikke det

Men ja, skønt med ro, nu skal tilliden bare helt på plads igen.

lige præcis..
Dejligt det ikke var så slemt som forventet, og tilliden får engang imellem nogle knæk, men så længe man kan bygge den op igen, så skal det nok gå det hele..

Anmeld

1. april 2012

smokin

An&Jo skriver:

de "nye" svigerforældre, at man er sammen igen, og man bare ikke kan undvære hinanden??

Tjoo, vi valgte at lave et lille bagholdsangreb på dem idag ude i Bilka, og på den måde fik vist dem at vi var sammen igen.. Svigernes reaktioner var fantastiske, de smilte, spurgte, krammede og fortalte hvor glade de var, over at jeg igen er en del af deres familie..

Måske det på nogen virker forkert at gøre det sådan her, men vi var begge klar over at de ville blive glade på vores vegne..

De var lidt forundret over at vi havde formået at holde det hemmeligt for dem i så lang tid, især fordi jeg har været oppe ved ham flere gange, i den lille by, og der sladres i stor stil.. Der er meget få af mine veninder der har vidst det, og de er alle glade for at vi er kommet på den anden side af vores uheldige episode for et års tid siden..

Vi har snakket alt igennem, og der bæres ingen nag til hinanden mere, vi elsker hinanden, og vi kan ikke undvære hinanden, og det er jo sådan det skal være.. Vi har haft godt af at leve hver vores liv lidt, og dermed finde ud af at vi faktisk savner hinanden, og at det er os der skal være sammen..

Kærligheden sejrer forhåbentlig denne gang, fordi vi er fornuftige, og fortsætter med hver vores bolig i lang tid, vi ser ikke hinanden hver dag, og på den måde kan vi nå at savne hinanden.. Vi er generelt bare blevet mere fornuftige i vores væremåde..

Nu er det ude i offentligheden, og jeg kan slet ikke vente på at alle i familien får det afvide, så det også kan offentliggøres på facebook..

tillykke med det - hvilken uheldig episode har I været igennem? Utroskab? 

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Zette skriver:

tillykke med det - hvilken uheldig episode har I været igennem? Utroskab? 

ingen utroskab, men anklager om det, og diverse andre ting, og det endte så med at han smed os ud dengang.. det er en laaaang historie, som helt sikekrt stadig kan findes herinde et sted

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

lige præcis..
Dejligt det ikke var så slemt som forventet, og tilliden får engang imellem nogle knæk, men så længe man kan bygge den op igen, så skal det nok gå det hele..

Det jo det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.