Hvordan fortæller man det bedst til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Clisolka

Dejlig tråd at læse - og stort tillykke med den genfundne kærlighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Kay

nej hvor er det dejligt at høre

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Dejlig tråd at læse - og stort tillykke med den genfundne kærlighed 

mange tak..

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

uha, nej bestemt ikke da..

Så det er ham fra i sommers.?

Hvorfor tror du, at jeg ikke sagde tillykke den skulle der en bedre forklaring til. Men hvad så, flytter han ind ved jer eller tager i den med ro?

Kæmpe stort tillykke.

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Så det er ham fra i sommers.?

Hvorfor tror du, at jeg ikke sagde tillykke den skulle der en bedre forklaring til. Men hvad så, flytter han ind ved jer eller tager i den med ro?

Kæmpe stort tillykke.

haha.. igår var det faktisk præcist et år siden vi flyttede fra hinanden..

Kan godt forstå det lige krævede en bedre forklaring end hvad der lige kom i indlægget til at starte med..

Vi flytter bestemt ikke sammen endnu.. vi tager den med ro, og ser hvad der sker..

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Kay skriver:

nej hvor er det dejligt at høre

takker..

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

haha.. igår var det faktisk præcist et år siden vi flyttede fra hinanden..

Kan godt forstå det lige krævede en bedre forklaring end hvad der lige kom i indlægget til at starte med..

Vi flytter bestemt ikke sammen endnu.. vi tager den med ro, og ser hvad der sker..

Er det alligevel så lang tid siden, hmm. Kan bare huske vi skrev sammen deromkring. Men nu flød datoerne også sammen heromkring.

Ja nemlig, hehe.

Super, eller det e det nødvendigvis ikke, men godt i har finder jeres vej igennem.

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Er det alligevel så lang tid siden, hmm. Kan bare huske vi skrev sammen deromkring. Men nu flød datoerne også sammen heromkring.

Ja nemlig, hehe.

Super, eller det e det nødvendigvis ikke, men godt i har finder jeres vej igennem.

Ja det er tankevækkende at det er så lang tid siden..

Vi har faktisk været sammen en gang siden også, men vi kunne ikke rigtig få åbnet op for de ting vi tumlede med efter vores brud dengang.. Men så oven i alt det her med min abort, og at han valgte at være der for mig hele vejen igennem gjorde at jeg valgte at åbne op for ham, og fortælle præcist hvordan jeg havde det, og det åbnede jo også en mulighed for ham til at fortælle, og ja vi endte med at sidde og tude hele natten og kramme og snakke om det hele, og fandt ud af at vi virkelig ikke kan undvære hinanden..

Men ja kan godt huske vi skrev sammen om det dengang

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Ja det er tankevækkende at det er så lang tid siden..

Vi har faktisk været sammen en gang siden også, men vi kunne ikke rigtig få åbnet op for de ting vi tumlede med efter vores brud dengang.. Men så oven i alt det her med min abort, og at han valgte at være der for mig hele vejen igennem gjorde at jeg valgte at åbne op for ham, og fortælle præcist hvordan jeg havde det, og det åbnede jo også en mulighed for ham til at fortælle, og ja vi endte med at sidde og tude hele natten og kramme og snakke om det hele, og fandt ud af at vi virkelig ikke kan undvære hinanden..

Men ja kan godt huske vi skrev sammen om det dengang

Hvor er det bare dejligt.

Her har vi også snakket meget sammen og har længe kunne mærke han hilste noget hemmeligt for mig, i nat fik han det endelig sagt det og så var det noget, ikke ligegyldigt, men det betyder bare ikke noget mere, så der har været en underlig ro i dag, skønt.

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Hvor er det bare dejligt.

Her har vi også snakket meget sammen og har længe kunne mærke han hilste noget hemmeligt for mig, i nat fik han det endelig sagt det og så var det noget, ikke ligegyldigt, men det betyder bare ikke noget mere, så der har været en underlig ro i dag, skønt.

ja det skaber hurtigt en underlig uro i hjemme hvis der er nogle ting man tumler med og ikke kan få det sagt..

Dejligt i har fået talt om det, og nej når det først er ude, så betyder det bare ikke så meget mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.