Jeg er så forvirret ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

louisepigen23

du må lige fortælle os resultatet...

vi er nemlig lidt nysgerrige herinde, ikke sandt piger hihi?

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Anonym trådstarter

louisepigen23 skriver:

du må lige fortælle os resultatet...

vi er nemlig lidt nysgerrige herinde, ikke sandt piger hihi?

Knus Louise

Det skal jeg nok. Desværre mister jeg mere og mere troen på den er der.

Anmeld

8. april 2009

louisepigen23

Anonym skriver:

Det skal jeg nok. Desværre mister jeg mere og mere troen på den er der.

Man skal aldrig sige aldrig

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

8. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nogen der har hørt noget nyt?

Anmeld

8. april 2009

Moderator

Noget nyt????

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Jeg er så gal og ked lige nu...
Jeg har været gravid men har mistet
Sys godt nok livet er noget fuck lige nu, for selvom det ikke var planlagt og det var en smutter, var jeg alligevel blevet så glad over den positive test..

ØV

Anmeld

8. april 2009

MariaDaugaard

ØV ØV.
Jeg kender følelsen. Jeg testede selv positiv for en uge siden. Jeg nåede at tage 5 test, alle positive. Snakkede med lægen som sagde den var god nok.
I lørdags var jeg 4+6 og der valgte vi at fortælle vores forældre den gode nyhed (selvom vi vidste det var meget tidligt)
Natten mellem lørdag og søndag havde jeg så en spontan abort

For at finde noget positivt, så har man nemmere ved at blive gravid, når først man har været det en gang. Så held og lykke til os begge

Anmeld

8. april 2009

Moderator

Anonym skriver:

Sys godt nok livet er noget fuck lige nu, for selvom det ikke var planlagt og det var en smutter, var jeg alligevel blevet så glad over den positive test..

ØV

ØV!!!
det samme skete for mig i efteråret.. havde også nogle underlige tests, og da jeg endelig kom til lægen, fik jeg at vide jeg havde aborteret
Det er bare så skide hårdt.. selvom vores også var en "hovsa" på p-piller, var det ønskebarnet (for mig altså).. det allerværste var så at den dag jeg fik at vide jeg ikke var gravid mere, testede min svigerinde positiv.. hun har termin i starten af juli... Er skide glad på deres vegne, men det er hårdt at kigge på hendes mave, når "det burde være mig"... du må endelig skrive til mig, hvis du gerne vil tale med en anden der har prøvet det...
KÆMPE KÆMPE store kram til dig..
ps. tro det eller lad være, det bliver faktisk bedre med tiden, og gør mindre ondt...

Anmeld

9. april 2009

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

ØV

hvor er det forfærdeligt!! det er jeg ked af at høre
jeg håber det lykkedes igen en dag Held og lykke med det hele

STORT knus Sabrina

Anmeld

13. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

MariaDaugaard skriver:

ØV ØV.
Jeg kender følelsen. Jeg testede selv positiv for en uge siden. Jeg nåede at tage 5 test, alle positive. Snakkede med lægen som sagde den var god nok.
I lørdags var jeg 4+6 og der valgte vi at fortælle vores forældre den gode nyhed (selvom vi vidste det var meget tidligt)
Natten mellem lørdag og søndag havde jeg så en spontan abort

For at finde noget positivt, så har man nemmere ved at blive gravid, når først man har været det en gang. Så held og lykke til os begge

detsamme skete for mig for ca 3 uger siden... øv øv.... vi må på den igen alle sammen... held og lykke piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.