Jeg er så forvirret ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.772 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Anonym trådstarter

Håber I kan hjælpe mig tøser..
Jeg testede positiv igår aftes . Men negativ imorges og negativ igen til aften... What happening?

Jeg var sammen med fyren den 25/2-09, er på p-piller og har haft min mens 2 gange siden, så senest mandag i sidste uge til i lørdags...
Jeg ved ikke hvorfor jeg går ud og tester igår aftes, men det slog mig bare at det skulle jeg gøre, den brager frem med et positvit resultat med det samme.
Da jeg så vælger at teste til morgen er den negativ - What to do? Er så forvirret, hvad skal man gå efter? det positive eller det negative..
Jeg skal til lægen på onsdag efter arbejde, men ville gerne høre jer skønne quinder ad først...

Mange Qnuz fra en forvirret Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Stumpen

Jeg ville tage en urin prøve med til lægen på onsdag som med-det-vuns kan svare dig på om du er gravid eller ej..

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kan virkelig godt forstå du er forvirret

Må man godt spørge om det er et ønskebarn eller om man skal krydse fingre for at den positive test var en snyder?

Anmeld

6. april 2009

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg ville tage en urin prøve med til lægen på onsdag som med-det-vuns kan svare dig på om du er gravid eller ej..

Ja det sagde hun godt jeg skulle
Jeg bliver bare så gal og arrig hvis det viser sig at være testene der har været fejl i,enten den der har vist positiv eller dem der har vist nagativ.

Anmeld

6. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Kan virkelig godt forstå du er forvirret

Må man godt spørge om det er et ønskebarn eller om man skal krydse fingre for at den positive test var en snyder?

ja det er et ønskebarn, en smutter godt nok, da fyren og jeg ikke er sammen men kun går i seng sammen.
Men hvis den er der, så er det den lykkeligste og bedste smutter jeg nogensinde har lavet

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

ja det er et ønskebarn, en smutter godt nok, da fyren og jeg ikke er sammen men kun går i seng sammen.
Men hvis den er der, så er det den lykkeligste og bedste smutter jeg nogensinde har lavet

Jamen så krydser jeg fingre for at du har "stær i kassen"

Anmeld

7. april 2009

MorTilSnartFire <3

Hej

Det er meget sjælden at en test viser positivt hvis den er negativ, men meget mere sandsynlig den negative godt kan snyde og den egentlig er positiv..
Jeg tog selv 2 test den første dag jeg ikke fik mit mens og de viste begge to positivt, men så tog jeg 1 mere dagen efter som viste negativt og så tog jeg til lægen og wupti, var den pludseligt positivt igen

Som sagt, de kan snyde, men meget MEGET sjælden den siger positivt "for sjov"
Håber alt går som planlagt ved lægen på onsdag, jeg fingre for dig

Mange hilsner fra Sabrina

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jamen så krydser jeg fingre for at du har "stær i kassen"

Tak
Tog 2 tests igår, en om morgenen og en om aftenen, begge negative, plus jeg har blødt rigitg meget i går
Skal til lægen om 2 ½ time - Puha jeg er nervøs

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Sabrina17 skriver:

Hej

Det er meget sjælden at en test viser positivt hvis den er negativ, men meget mere sandsynlig den negative godt kan snyde og den egentlig er positiv..
Jeg tog selv 2 test den første dag jeg ikke fik mit mens og de viste begge to positivt, men så tog jeg 1 mere dagen efter som viste negativt og så tog jeg til lægen og wupti, var den pludseligt positivt igen

Som sagt, de kan snyde, men meget MEGET sjælden den siger positivt "for sjov"
Håber alt går som planlagt ved lægen på onsdag, jeg fingre for dig

Mange hilsner fra Sabrina

Tak, du giver mig lidt håb
Jeg testede igen igår 2 gange, en om morgen og en om aftenen, og der var de begge negative, samt har jeg blødt en del igår også Håber virkelig lægen kan sige noget positivt.

Men kan det være den viser negativt nu, fordi jeg ikke er så forfærdelig langt henne? I princippet burde jeg kun være 5+6 ca...

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Puha, nu er der kun 1 time til jeg skal være der, er godt nok dårlig, men håber for alt i verden det lykkedes og at den er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.