drejelige forhjul på klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Maja_4000

Maja_4000 skriver:

Enig

Vi har en Emmaljunga Nitro Citry - Til 1 barn Og elsker den Dog ville jeg aldrig vælge en barnevogn med drejehjul .. 
Det eneste minus ved nitroen er , at der ikke er meget plads under den .. Men vi har købt et net til at have på styret , det opvejer det (; Men vi har heller ikke bil , så vi handler jo kun med den :b 

Tror at den til tvillinger hedder Nitro City Twin

Og låsen virker fint .. Min mor låser altid hjulene når hun kører med den , for hun HADER drejehjul  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

AndreasMor84

Maja_4000 skriver:

Og låsen virker fint .. Min mor låser altid hjulene når hun kører med den , for hun HADER drejehjul  

Tak for dit svar

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

AndreasMor84 skriver:

Tak for dit svar

Velbekomme

Men tag ud i en butik og prøv de forskellige .. Eller lån en vogn , hvis I har venner/familie som har en med drejehjul .. Det gjorde vi , for vi var VILDT meget i tvivl :b

Anmeld

1. april 2012

marloutti

AndreasMor84 skriver:

Jeg skal på klapvognsjagt... vil I anbefale drejelige forhjul?
Kører mest på asfalt, men kommer også til at skulle køre på stier, i skoven osv. Har hørt de kan låses, men virker det?

Vi har en teutonia mistral s.... Den er fantastisk!!! Den er så let med de drejelige forhjul, den er ikke spor klodset, som vi synes mange af de andre var.... Og når man går i terræn, skal man bare vende styret, så dreje-hjulene kommer bagerst og de "faste" hjul er forrest, så kan den køre overalt.... Og den har dejlig stor kurv under... Vi elsker den i hvert fald.....

Anmeld

1. april 2012

AndreasMor84

Maja_4000 skriver:

Velbekomme

Men tag ud i en butik og prøv de forskellige .. Eller lån en vogn , hvis I har venner/familie som har en med drejehjul .. Det gjorde vi , for vi var VILDT meget i tvivl :b

Jeg er også i tvivl.. hehe.. har dog ik lige nogen der har en vi kan prøve i nærheden
Men vil tage ud i butikken og kigge lidt

Anmeld

1. april 2012

Tennamor

marloutti skriver:

Vi har en teutonia mistral s.... Den er fantastisk!!! Den er så let med de drejelige forhjul, den er ikke spor klodset, som vi synes mange af de andre var.... Og når man går i terræn, skal man bare vende styret, så dreje-hjulene kommer bagerst og de "faste" hjul er forrest, så kan den køre overalt.... Og den har dejlig stor kurv under... Vi elsker den i hvert fald.....

Tilslutter mig denne, det er en fantastisk vogn 

Anmeld

1. april 2012

AndreasMor84

Maja_4000 skriver:

Og den kan sagtens vendes ikke, så den kan skifte køreretning?

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

AndreasMor84 skriver:

Jo , det er selve sædet man vender om

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

AndreasMor84 skriver:

Det er 20% på Emmaljunga klapvogne i Babysam idag .. Så det er da idag I skal ud og kigge !

Anmeld

1. april 2012

AndreasMor84

Maja_4000 skriver:

Det er 20% på Emmaljunga klapvogne i Babysam idag .. Så det er da idag I skal ud og kigge !

Netop... venter bare på sønnen vågner, så vi kan komme afsted.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.