drejelige forhjul på klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. april 2012

AndreasMor84

Jeg skal på klapvognsjagt... vil I anbefale drejelige forhjul?
Kører mest på asfalt, men kommer også til at skulle køre på stier, i skoven osv. Har hørt de kan låses, men virker det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
vi har de der forhjul der kan dreje, det er virkelig lækkert!

vi har haft to klapvogne som ikke kunne, og blev træt af dem begge, så vi invisterede i denne i stedet.

Anmeld

1. april 2012

Malene84

AndreasMor84 skriver:

Jeg skal på klapvognsjagt... vil I anbefale drejelige forhjul?
Kører mest på asfalt, men kommer også til at skulle køre på stier, i skoven osv. Har hørt de kan låses, men virker det?

Den SKAL have drejehjul (ifølge mig)! Vil aldrig undvære det, først man har prøvet det. Det aflaster i den grad din ryg og din holdning når du kører med den. Vi har Emmaljunga Nitro city (ved ikke om den hedder det, når man køber klapvognen bare til et barn - jeg har tvillingeudgaven)... anyway... den er simpelthen så lækker at køre med

Anmeld

1. april 2012

AndreasMor84

Malene84 skriver:

Den SKAL have drejehjul (ifølge mig)! Vil aldrig undvære det, først man har prøvet det. Det aflaster i den grad din ryg og din holdning når du kører med den. Vi har Emmaljunga Nitro city (ved ikke om den hedder det, når man køber klapvognen bare til et barn - jeg har tvillingeudgaven)... anyway... den er simpelthen så lækker at køre med

Tak for dit svar. Jeg tænker også selv, at det da må være mest behageligt at køre med de drejelige hjul
Virker de også optimalt, hvis man låser dem og kører fx. på grus? (hvis du har prøvet det)

Anmeld

1. april 2012

LR85

ja, kan vikrleig anbefale. både til barnevogn og klapvogn

Anmeld

1. april 2012

AndreasMor84

LR85 skriver:

ja, kan vikrleig anbefale. både til barnevogn og klapvogn

Anmeld

1. april 2012

Mother-love

Vi har en med drejehjul foran. Elsker vores klapvogn da drejehjulet gør det nemmere f.eks når man er inde i butikker og lign. Men hvis du skal køre på stier og skoven o.s.v ville jeg ikke anbefale et drejehjul. Vores kan ikke køre på den slags. Så nu her hvor vi skal i sommerhus hvor der netop er grusstier og græsarealer så tager vi barnevognen med.

Anmeld

1. april 2012

Sakris

Malene84 skriver:

Er total med her.

Et barn er jo tungt når det når 3-årsalderen og stadig sidder i klapvogn. Ville bestemt heller ikke undværre vores drejehjul, og låsen på vores virker fint!

Anmeld

1. april 2012

AndreasMor84

Sakris skriver:

Er total med her.

Et barn er jo tungt når det når 3-årsalderen og stadig sidder i klapvogn. Ville bestemt heller ikke undværre vores drejehjul, og låsen på vores virker fint!

Hvilken har I?

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

Malene84 skriver:

Enig

Vi har en Emmaljunga Nitro Citry - Til 1 barn Og elsker den Dog ville jeg aldrig vælge en barnevogn med drejehjul .. 
Det eneste minus ved nitroen er , at der ikke er meget plads under den .. Men vi har købt et net til at have på styret , det opvejer det (; Men vi har heller ikke bil , så vi handler jo kun med den :b 

Tror at den til tvillinger hedder Nitro City Twin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.