Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AndreasMor84 skriver: Jeg skal på klapvognsjagt... vil I anbefale drejelige forhjul?Kører mest på asfalt, men kommer også til at skulle køre på stier, i skoven osv. Har hørt de kan låses, men virker det?
Jeg skal på klapvognsjagt... vil I anbefale drejelige forhjul?Kører mest på asfalt, men kommer også til at skulle køre på stier, i skoven osv. Har hørt de kan låses, men virker det?
Den SKAL have drejehjul (ifølge mig)! Vil aldrig undvære det, først man har prøvet det. Det aflaster i den grad din ryg og din holdning når du kører med den. Vi har Emmaljunga Nitro city (ved ikke om den hedder det, når man køber klapvognen bare til et barn - jeg har tvillingeudgaven)... anyway... den er simpelthen så lækker at køre med
Malene84 skriver: Den SKAL have drejehjul (ifølge mig)! Vil aldrig undvære det, først man har prøvet det. Det aflaster i den grad din ryg og din holdning når du kører med den. Vi har Emmaljunga Nitro city (ved ikke om den hedder det, når man køber klapvognen bare til et barn - jeg har tvillingeudgaven)... anyway... den er simpelthen så lækker at køre med
ja, kan vikrleig anbefale. både til barnevogn og klapvogn
LR85 skriver: ja, kan vikrleig anbefale. både til barnevogn og klapvogn
Er total med her.
Et barn er jo tungt når det når 3-årsalderen og stadig sidder i klapvogn. Ville bestemt heller ikke undværre vores drejehjul, og låsen på vores virker fint!
Sakris skriver: Er total med her. Et barn er jo tungt når det når 3-årsalderen og stadig sidder i klapvogn. Ville bestemt heller ikke undværre vores drejehjul, og låsen på vores virker fint!
Enig
Vi har en Emmaljunga Nitro Citry - Til 1 barn Og elsker den Dog ville jeg aldrig vælge en barnevogn med drejehjul .. Det eneste minus ved nitroen er , at der ikke er meget plads under den .. Men vi har købt et net til at have på styret , det opvejer det (; Men vi har heller ikke bil , så vi handler jo kun med den :b
Tror at den til tvillinger hedder Nitro City Twin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128