Solskærm med barnets foto og navn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.856 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

foto på lærred

Så er forår og sommer på vej. Barnet sidder på bagsædet i autostolen uden mulighed for at flytte sig fra den stærke sol.

En solskærm er løsningen. Men hvorfor købe en kedelig én med Peter Plys, Cars osv. som alle andre har. Køb i stedet din egen personlige solskærm med eget/egne billeder og tekst.

Prisen 125 kr. er for 1 solskærm (kan også købes gennem TS) Inkl. fri levering.

På billederne vises eksempler, de vil blive "beskåret" lidt for at for at kunne være på solskærmen.

Pris: 125 kr. for 1 solskærm
Materiale: Polyester med 2 sugekopper
Mål: 43 x 36 cm
Fragtpris: 0 DKK
Forsendelse: 10 hverdage (fra England)

Husk jeg sælger også wallstickers, invitationer og collager på lærred (se sidste billede)

Med venlig hilsen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Maja_4000

Nok et dumt spørgsmål , men holder de solen ligeså godt ude som de gammeldags sorte ?

Anmeld

31. marts 2012

foto på lærred

Maja_4000 skriver:

Nok et dumt spørgsmål , men holder de solen ligeså godt ude som de gammeldags sorte ?

Nej slet ikke dumt spørgsmål De er lysere end de sorte. Personligt kan jeg bedre lide disse, fordi jeg havde problemer med at orientere mig ordentligt når jeg bakkede, kiggede efter cykelister osv. Så jeg endte med at tage mine sorte ned. Men tror det er en smagssag.

Anmeld

31. marts 2012

Mizz-sommer

De super søde og god ide..

Solen går ikke igennem dem? 

Anmeld

31. marts 2012

foto på lærred

Mizz-sommer skriver:

De super søde og god ide..

Solen går ikke igennem dem? 

De er lysere end de helt mørke solskærme og dem som er masse produceret (f.eks Disney osv) De er lette at se igennem for fører og de afhjælper barn/passager på bagsædet med at få sollys direkte i øjnene da de fylder næsten hele vinduet ved bagsædet. Jeg vil sige, at de lige så meget er "til pynt". Min venindes dreng er helt vild med det faktum at han hæger på fars bil med navn (selv om han kun er 2 år) Han er meget stolt

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.