Nu har jeg alle symptomerne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Melanie Bjerre

Heej tøser

Tak for alle svarene, 

Jeg har nu haft meget, altså meget udflåd den sidste uge, helt hvidt... Jeg havde æl den 23. ....

Jeg har oven i det været rigtig træt her siden mandag, og jeg tisser mere end jeg plejer... 

Nu her idas da jeg vågnede havde jeg vildt ømme bryster og det har holdt ved hele dagen, (det har jeg stadig) + at jeg idag mærkede nogle mens lignende smerter, her midt på dagen.... Jeg skulle være 3+2 idag, og skal (ikke) have min mens d. 8...

Og underligt nok, så tænker jeg ikke rigtig over det, tror ikke at kroppen spiller mig et puds denne gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Camillos

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Tak for alle svarene, 

Jeg har nu haft meget, altså meget udflåd den sidste uge, helt hvidt... Jeg havde æl den 23. ....

Jeg har oven i det været rigtig træt her siden mandag, og jeg tisser mere end jeg plejer... 

Nu her idas da jeg vågnede havde jeg vildt ømme bryster og det har holdt ved hele dagen, (det har jeg stadig) + at jeg idag mærkede nogle mens lignende smerter, her midt på dagen.... Jeg skulle være 3+2 idag, og skal (ikke) have min mens d. 8...

Og underligt nok, så tænker jeg ikke rigtig over det, tror ikke at kroppen spiller mig et puds denne gang...

held og lykke.

Anmeld

1. april 2012

MariaKyedDK

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Tak for alle svarene, 

jeg har præsis de samme symtomer, meeega ømme babser og tisser hele tiden, og er meget træt, men det er bare fordi mens kommer idag eller tirsdag vil os ønske det var graviditet..

Anmeld

1. april 2012

Melanie Bjerre

MariaKyedDK skriver:

jeg har præsis de samme symtomer, meeega ømme babser og tisser hele tiden, og er meget træt, men det er bare fordi mens kommer idag eller tirsdag vil os ønske det var graviditet..

Hmm, ja jeg ønsker virkelig også at det er en graviditet... 

Men idag er der 8 dage til min mens (ikke) skal komme, så jeg håber stadig 

Og  For dig

Anmeld

1. april 2012

Kris89

held og lykke

dog sidder jeg i fuldstændig samme situation dog 3+4... men nu hvor alle symptomer er her er jeg bare helt sikker på mens er på vej desværre  

sådan har det i hvert fald være alle mdr. siden SA...

Anmeld

1. april 2012

Melanie Bjerre

Kris89 skriver:

held og lykke

dog sidder jeg i fuldstændig samme situation dog 3+4... men nu hvor alle symptomer er her er jeg bare helt sikker på mens er på vej desværre  

sådan har det i hvert fald være alle mdr. siden SA...

Ja, jeg er 3+3 idag, og er næsten sikker på at min mens ikke kommer,..

Jeg har aldrig haft så meget hvidt udflåd før i så langtid, har du det??

Og ja, min mave ter sig underligt.... Den er oppustet hele tiden og jeg har taget 1 kg på på en uge??? 

+ at jeg aldrig har mærket mens smerter 9 dage før mens??

Hvordan har du det???

Og held og lykke til dig også 

Anmeld

1. april 2012

Kris89

Melanie-Marie92 skriver:

Ja, jeg er 3+3 idag, og er næsten sikker på at min mens ikke kommer,..

Jeg har aldrig haft så meget hvidt udflåd før i så langtid, har du det??

Og ja, min mave ter sig underligt.... Den er oppustet hele tiden og jeg har taget 1 kg på på en uge??? 

+ at jeg aldrig har mærket mens smerter 9 dage før mens??

Hvordan har du det???

Og held og lykke til dig også 

ja, jeg har altid ekstremt meget udflåd en uge efter ÆL og op til mens...

symptomerne - ømme bryster, træthed, tisser ofte, jag i underlivet kommer gerne ca. en uge inden mens...

så jeg satsede egentlig på den var her denne gang, men nu hvor alle symptomer er kommet er jeg ret sikker på mens kommer.

men mange oplever jo symptomer som et godt og sikkert tegn, så der er håb for dig  desværre har det bare været modsat her... da jeg var gravid mærkede jeg intet før 5+...

tusind tak for .

Anmeld

1. april 2012

MMOGM

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Tak for alle svarene, 

Håber virkelig det lykkedes jer 

finger for den er i hus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.