En uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Anonym trådstarter

Så er der en uge til test-dag... har overhovedet ingen symptomer på mens som jeg har haft tidligere... her snakker vi seriøs hovedpine, kvalme, ondt i maven osv... Så håber at der ikke kommer nogen mens... Vil være helt rundt på gulvet hvis det ikke kommer den dag, da vi får gæster hele dagen...

Vil I krydse fingre for mig?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Kris89

krydser alt hvad jeg kan  hvis du sender lidt den anden vej hihi...

tror også jeg får mens omkring en uge... håber selvf ikke...

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

krydser alt hvad jeg kan  hvis du sender lidt den anden vej hihi...

tror også jeg får mens omkring en uge... håber selvf ikke...

Jeg har ikke turde teste endnu... var så tæt på at købe en test idag - men gjorde det ikke... med de 2 andre har jeg kunne teste 3+5 og 3+4, så ved ikke hvorfor jeg ikke tør denne gang... men håber håber håber den er der! Krydser fingre for dig også!

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

Anonym skriver:

Jeg har ikke turde teste endnu... var så tæt på at købe en test idag - men gjorde det ikke... med de 2 andre har jeg kunne teste 3+5 og 3+4, så ved ikke hvorfor jeg ikke tør denne gang... men håber håber håber den er der! Krydser fingre for dig også!

jeg er lidt stolt over jeg har kunne lade være.. har 6 tests til at ligge herhjemme... og på tirsdag er det 14 dage siden ÆL, så burde jo måske snart kunne teste reelt

tør ikke... tror ikke rigtig på den...

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg er lidt stolt over jeg har kunne lade være.. har 6 tests til at ligge herhjemme... og på tirsdag er det 14 dage siden ÆL, så burde jo måske snart kunne teste reelt

tør ikke... tror ikke rigtig på den...

Efter diverse terminsberegnere burde jeg være 4+0 på onsdag, og havde da tænkt at teste på mandens fødselsdag der ligger i påsken... men tør ikke, selv om den burde være sikker der... vil hellere vente nogle ekstra dage og håbe at mens ikke kommer... har været lidt træt og haft en lille smule ømhed i det ene bryst... og har så, hvilket har kendetegnet de andre graviditeter, været vågen to nætter i træk ved at jeg har været sulten... så håber det er pga. en bebs der er flyttet ind... men ja, det er 1½ uge siden ægløsning ca...

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

Anonym skriver:

Efter diverse terminsberegnere burde jeg være 4+0 på onsdag, og havde da tænkt at teste på mandens fødselsdag der ligger i påsken... men tør ikke, selv om den burde være sikker der... vil hellere vente nogle ekstra dage og håbe at mens ikke kommer... har været lidt træt og haft en lille smule ømhed i det ene bryst... og har så, hvilket har kendetegnet de andre graviditeter, været vågen to nætter i træk ved at jeg har været sulten... så håber det er pga. en bebs der er flyttet ind... men ja, det er 1½ uge siden ægløsning ca...

lyder da godt se at få testet

uhh hvis bare symptomer var et sikkert tegn her... desværre er ingen symptomer et bedre tegn for mig, bare som om de ikke vil blive væk...

har jo så kun været gravid en gang og den måned lagde jeg ikke meget mærke til min krop.. altså i hvert fald ikke mange symptomer, men mmåske der har været lidt jeg ikke har tænkt på...

ihh er bare snot forvirret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.