Søger følgende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
501 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Kvindemin

Betræk til alm. læder stole.
Samt en lysekrone, og former for hvide møbler (gammel dags, men stadig nyt).

Gud hvor lyder jeg yt
Men hold da op hvor i hygger jer på sådan en mandag aften, hva ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Hmm... er det lænestole. Eller spisebordsstole?

Hvis det er spisebordsstole kan du (måske) gøre det nemt og billigt selv. Kræver bare lidt tålmodighed.

Anmeld

7. april 2009

Kvindemin

RikkeØ skriver:

Hmm... er det lænestole. Eller spisebordsstole?

Hvis det er spisebordsstole kan du (måske) gøre det nemt og billigt selv. Kræver bare lidt tålmodighed.

Mig og tålmodighed ?
Men det er spisestue stole (læderstole med træben)

Anmeld

7. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Så burde det godt kunne lade sig gøre. Sædet sidder højst sandsynlig fast med et par skruer. Så er det simpelthen bare at hive stoffet af sædet. Hvis skummet er meget slidt skal det måske også skiftes ud.

Men det er en god ide at få en til at hjælpe dig med det hvis det er. Kæresten og jeg brugte en eftermiddag på det.

Du kan købe møbelstof i alle stofforretninger. Og så skal du bare alliere dig med sådan en pistol med store klips Og eventuelt noget kantbånd til at holde det hele lidt bedre sammen.. Man kan spare RIGTIG mange penge hvis man gør det selv.

Anmeld

7. april 2009

Kvindemin

RikkeØ skriver:

Så burde det godt kunne lade sig gøre. Sædet sidder højst sandsynlig fast med et par skruer. Så er det simpelthen bare at hive stoffet af sædet. Hvis skummet er meget slidt skal det måske også skiftes ud.

Men det er en god ide at få en til at hjælpe dig med det hvis det er. Kæresten og jeg brugte en eftermiddag på det.

Du kan købe møbelstof i alle stofforretninger. Og så skal du bare alliere dig med sådan en pistol med store klips Og eventuelt noget kantbånd til at holde det hele lidt bedre sammen.. Man kan spare RIGTIG mange penge hvis man gør det selv.

Nej det er ikke sådan noget
Det er helt nye læder stole, med lang ryg. De er bare sorte, og jeg vil have et lyst betræk ned over dem

Anmeld

7. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Nå, for søren da

Sådan nogle betræk kan du da også sy selv.

- Rikke (som er meget til hjemmegjorte ting og sager)

Anmeld

7. april 2009

Kvindemin

RikkeØ skriver:

Nå, for søren da

Sådan nogle betræk kan du da også sy selv.

- Rikke (som er meget til hjemmegjorte ting og sager)

Det er jeg bestemt også til, hvis jeg så bare kunne finde ud af det?
Jamen bor du ikke nær Silkeborg, så skal du da nok få noge for at sy noget betræk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.