Lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

Nadia&Daniel

TWT skriver:

Hej piger

Jeg snakkede med min mor for ikke så længe siden om, at manden og jeg sægte efter en billigere bolig. Fordi der var nogle ting vi gerne vil spare op til. 

Men nu er vi så i de lykkelige omstændigheder at jeg er gravid, og vi derfor søger en større lejlighed. Den vi har nu, er en 2. og vi har lige fået tilbudt en 3... Den er så knap 600kr dyre, men vi har råd til det. vi har råd til en husleje der er 1000kr dyre. 

Problemet er bare, at vores forædre ikke skal vide at vi venter os endnu, så de vil nok kigge lidt når vi fortæller at vi flytter til noget dyre. 

Har I en godt grund vi kan give dem? så vi endnu ikke behøver at fortælle dem at vi venter os?

I kan sige: "når vi engang gerne vil stifte familie, vil vi gerne have noget større, og da muligheden for det er nu, behøver vi til den tid ikke at finde noget nyt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Madam Blå

TWT skriver:

Det tror jeg desværre ikke vi kan, for det er en liglighed samme sted som den vi har nu, og magen til bare med et ekstra Så den tror jeg ikke de hopper på

Hvad med en løgn om at den i har nu skal renoveres eller noget, og at de så skal genhuse jer imens. Og der var i heldige at det var en større lejlighed, de kunne tilbyde midlertidigt. Så ingen ændring i huslejen Det er jo ikke så længe i skal lyve om det.

Tillykke med baby i maven!

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Nadia&Daniel skriver:

I kan sige: "når vi engang gerne vil stifte familie, vil vi gerne have noget større, og da muligheden for det er nu, behøver vi til den tid ikke at finde noget nyt"

Ja den er godt, det tror jeg vi vil overveje at sige Tak 

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Madam Blå skriver:

Hvad med en løgn om at den i har nu skal renoveres eller noget, og at de så skal genhuse jer imens. Og der var i heldige at det var en større lejlighed, de kunne tilbyde midlertidigt. Så ingen ændring i huslejen Det er jo ikke så længe i skal lyve om det.

Tillykke med baby i maven!

Mange tak , den var også rigtig god Den er med i vores overvejelser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.