Lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

TWT

Hej piger

Jeg snakkede med min mor for ikke så længe siden om, at manden og jeg sægte efter en billigere bolig. Fordi der var nogle ting vi gerne vil spare op til. 

Men nu er vi så i de lykkelige omstændigheder at jeg er gravid, og vi derfor søger en større lejlighed. Den vi har nu, er en 2. og vi har lige fået tilbudt en 3... Den er så knap 600kr dyre, men vi har råd til det. vi har råd til en husleje der er 1000kr dyre. 

Problemet er bare, at vores forædre ikke skal vide at vi venter os endnu, så de vil nok kigge lidt når vi fortæller at vi flytter til noget dyre. 

Har I en godt grund vi kan give dem? så vi endnu ikke behøver at fortælle dem at vi venter os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Amagerpigen82

- I skal have en stor hund

- I har vundet i lotto

- en kammerat flytter ind

Men helt ærligt jeg tror ikke I kan komme med en undskyldning der ikke vækker mistanke. 

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Amagerpigen82 skriver:

- I skal have en stor hund

- I har vundet i lotto

- en kammerat flytter ind

Men helt ærligt jeg tror ikke I kan komme med en undskyldning der ikke vækker mistanke. 

Mange tak

Tror ikke de lige tænke at vi venter os, nærmere at vi er skrup skøre

Anmeld

31. marts 2012

Amagerpigen82

TWT skriver:

Mange tak

Tror ikke de lige tænke at vi venter os, nærmere at vi er skrup skøre

Nej jeg kan godt se du er noget yngre end jeg... Jeg er 29 og har desidste 5-7 år jævnligt skulle svare påhvorfor vi ikke havdenogle børn endnu... Så når jegsenere i dag fortæller de første at vi nu ergravide  bliver det spændende at se om de overhovedet bliver overraskede

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Amagerpigen82 skriver:

Nej jeg kan godt se du er noget yngre end jeg... Jeg er 29 og har desidste 5-7 år jævnligt skulle svare påhvorfor vi ikke havdenogle børn endnu... Så når jegsenere i dag fortæller de første at vi nu ergravide  bliver det spændende at se om de overhovedet bliver overraskede

Tillykke med spireren Håber da de bliver overrasket

Anmeld

31. marts 2012

Amagerpigen82

TWT skriver:

Tillykke med spireren Håber da de bliver overrasket

Tak og i lige måde.

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Amagerpigen82 skriver:

Tak og i lige måde.

Mange tak

Anmeld

31. marts 2012

Bak

TWT skriver:

Hej piger

Jeg snakkede med min mor for ikke så længe siden om, at manden og jeg sægte efter en billigere bolig. Fordi der var nogle ting vi gerne vil spare op til. 

Men nu er vi så i de lykkelige omstændigheder at jeg er gravid, og vi derfor søger en større lejlighed. Den vi har nu, er en 2. og vi har lige fået tilbudt en 3... Den er så knap 600kr dyre, men vi har råd til det. vi har råd til en husleje der er 1000kr dyre. 

Problemet er bare, at vores forædre ikke skal vide at vi venter os endnu, så de vil nok kigge lidt når vi fortæller at vi flytter til noget dyre. 

Har I en godt grund vi kan give dem? så vi endnu ikke behøver at fortælle dem at vi venter os?

Kan I ikke stikke en lille hvid løgn om prisen på lejligheden?

Anmeld

31. marts 2012

TWT

anbo skriver:

Kan I ikke stikke en lille hvid løgn om prisen på lejligheden?

Det tror jeg desværre ikke vi kan, for det er en liglighed samme sted som den vi har nu, og magen til bare med et ekstra Så den tror jeg ikke de hopper på

Anmeld

31. marts 2012

Bak

TWT skriver:

Det tror jeg desværre ikke vi kan, for det er en liglighed samme sted som den vi har nu, og magen til bare med et ekstra Så den tror jeg ikke de hopper på

Øv, det var ærgeligt! Jeg har ikke et bedre forslag, jeg er selv virkelig dårlig til at holde på en baby-hemmelighed Fortalte min mor det med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.