Så røg p pillerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Anonym trådstarter

Juhuu, min mand bad mig smide p-pillerne i går  Og for at fejre det måtte vi da lige knalde 3 gange, ha ha. Og så ville jeg jo gerne være gravid nu  Ved jo godt det ikke er sådan det fungere, min krop ved jo ikke engang endnu at p-pillerne nu bliver skiftet ud med gravitamin. Har lige været på apotektet for at købe gravitamin, vi holder PB hemmelig og det kan være ret svært når man bor i en meget lille by, så følte at ALLE på apotektet kunne se hvad jeg tænkte og hvad jeg var der for. Stod lidt i et hjørne og ventede til der ikke var så mange kunder, nøj hvor jeg rystede og kunne næsten ikke en gang sige til ekspedienten hvad jeg kom efter. Utrolig, som ens krop reager. Da vi skulle giftes og jeg ringede til præsten for at aftale en tid til et møde, begyndte jeg at tude i telefonen Nå, men vil bare lige fortælle hvor lykkelig jeg er for ar PB endelig er gået i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Nettemor

Tillykke med det store skridt. og Held og lykke

Anmeld

31. marts 2012

M (:

Stort tillykke med at PB endelig er skudt i gang - sender babystøv i din retning..  *Puuuuuuuuuust*

Anmeld

31. marts 2012

Pigent

Anonym skriver:

Juhuu, min mand bad mig smide p-pillerne i går  Og for at fejre det måtte vi da lige knalde 3 gange, ha ha. Og så ville jeg jo gerne være gravid nu  Ved jo godt det ikke er sådan det fungere, min krop ved jo ikke engang endnu at p-pillerne nu bliver skiftet ud med gravitamin. Har lige været på apotektet for at købe gravitamin, vi holder PB hemmelig og det kan være ret svært når man bor i en meget lille by, så følte at ALLE på apotektet kunne se hvad jeg tænkte og hvad jeg var der for. Stod lidt i et hjørne og ventede til der ikke var så mange kunder, nøj hvor jeg rystede og kunne næsten ikke en gang sige til ekspedienten hvad jeg kom efter. Utrolig, som ens krop reager. Da vi skulle giftes og jeg ringede til præsten for at aftale en tid til et møde, begyndte jeg at tude i telefonen Nå, men vil bare lige fortælle hvor lykkelig jeg er for ar PB endelig er gået i gang.

Tillykke til jer med PB. Held og lykke

Anmeld

31. marts 2012

Michalala

Hvor spændende. Held og lykke med det.

Anmeld

31. marts 2012

birthee

Hvor er det spændende! Krydser fingre for jer  

Anmeld

31. marts 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Held og lykke

Der gik 5 måneder fra at jeg smed p pillen, til det lykkes der går jo 3 måneder før at p pillen er ude af kroppen helt.

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak alle sammen. Glæder mig som et lille barn før juleaften  

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nok været noget naiv ifh til det at blive gravid, for hold da op det er jo mere end bare at sexe når lysten er der  Så jeg har lige et par spørgsmål

1) Hvad betyder det når i skriver fx 35+1 eller 4+0?

2) Et ret tåbelig spørgsmål. Er det virkelig nødvendigt at man skal kunne have barnevogen i sin bil? Jeg mener, vi bor jo i et ret lille by, så det vil være muligt for mig at gå til dagplejeren og senere børnehaven. Så hvornår er det nødvendigt at man putter vognen bag i bilen?

3) Hvornår er det muligt at teste om man er gravid? Og når testen så et positiv, er det så der man ringer første gang til sin læge? Eller skal han se en inden PB går i gang?

Ja, tænk en gang for 6 mdr siden skulle vi i hvert fald ALDRIG have børn, så der er pludselig meget at tage stilling til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.