Kære Maria
Jeg vil bare lige kommentere dit "Bliver jeg nogensinde rask? Sådan helt?"
Når man først har haft en depression, vil man altid være sårbar og ekstra udsat for at få en ny, så derfor er det vigtigt at passe ekstra godt på sig selv og sørge for at få nok søvn, sund mad og undgå stress og hvad der ellers kan fremprovokere en ny depression.
Jeg, der også lider af tilbagevendende depressioner, har faktisk holdt dem fra døren siden jeg accepterede, at det nu engang var mine vilkår og at jeg derfor altid ville være nødt til at passe lidt ekstra godt på mig selv.
Det er rigtig strengt at have det sådan, men det hjælper virkelig at acceptere det og give sig selv tålmodighed og plads til at have det sådan.
Jeg synes forøvrigt også, at det lyder som en rigtig god idé for dig at prøve at gå hjemme med dine børn.
Som Kaufie skriver, virker det som om, du er kreativ og hittepåsom nok til at underholde ungerne og nyde det i en grad, så de helt sikkert vil elske at gå hjemme sammen med dig.
Jeg har været hjemme hos NM siden hun blev født, fordi jeg har mit firma her og jeg synes det er dejligt. Altså, jeg synes også, det er hårdt, men jeg keder mig i hvert fald ikke!
Mht stimulationen er de jo for det første 2, der kan lege sammen og for det andet kan det vel også stimulere fantasien for de små at være i mere stille rammer, hvor de ikke konstant bliver bombarderet med indtryk som de gør, når de er sammen med mange andre børn på samme tid.
Det har jeg i hvert fald besluttet mig til, da jeg ofte spekulerer over, om det nu er godt nok, det jeg gør for at udfordre hende.

Kh Birgitte og rigtig god bedring til dig.