Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DitteMarie skriver: Vi har Rodet lidt med David, Huxie,torne eller Torin. Men ingen af deM er vi enige om
Vi har Rodet lidt med David, Huxie,torne eller Torin. Men ingen af deM er vi enige om
Telefon stave kontrol driller, der skulle stå Bille ikke torne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nannafrederiksen skriver: Kom til at citere forkert før - jeg prøver lige igen Min første tanke var Felix & Filip :-)Ellers er der:MicasSilasIsaacMilan
Kom til at citere forkert før - jeg prøver lige igen Min første tanke var Felix & Filip :-)Ellers er der:MicasSilasIsaacMilan
Der er bare lige det med Filip at det betyder elefant, det er jeg ikke så vild med Silas er også et godt bud
Malik Malte
Måske Lasse eller Jeppe!
Det lyder helt royalt med en Felix Prins Så fint!
Hvad med:
Louis
Jalte (med alternativ stavemåde kan det blive til 5 bogstaver )
eller
Janus?
Laura. skriver: MilanSilasDavidVitusAlvinUlrik.........Det er hvad jeg lige kan komme på..
MilanSilasDavidVitusAlvinUlrik.........Det er hvad jeg lige kan komme på..
Det er mange af de navne vi selv har tænkt på, desværre har vi allerede Silas og vitus ifamilien, det er ellers perfekte navne. David er på listen- tak for dit indput
Marita skriver: Det lyder helt royalt med en Felix Prins Så fint! Hvad med: Louis Jalte (med alternativ stavemåde kan det blive til 5 bogstaver ) eller Janus?
Tak Louis er super fint og på listen, jalte har jeg ikke overvejet, men det vil jeg gøre
Lunae skriver: Malik Malte Måske Lasse eller Jeppe!
Malte er rigtig sødt, de andre er ikke lige mig- tak for indput
Thino
Nicas/Nikas
Milas
Nilas
Linus
Tinus
Liham
Kalle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128