Drengenavn ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.145 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

DitteMarie

Vi venter søn nr. 2 til Juni, vi har Felix og lillebrors navn må gerne passer til :-) Han skal hedde Prins til mellemnavn, som sin far og sin bror. Vi vil gerne finde et navn med 5 bogstaver, 2 stavelser og hvor der indgår et I. Nogle forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Ciss

Aksel!

Lenny

Pelle

Anmeld

31. marts 2012

Fam. Madsen

oliver 

Anmeld

31. marts 2012

MortilCilas

mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen

Undskyld jeg kan ikke gøre den blå. Men en super god hjemmeside!

Anmeld

31. marts 2012

Musen5

Benjamin

Gabriel

Kian

/Mette

Anmeld

31. marts 2012

Krussedulle

Elias ... Vitus ... Darwin ... Oskar fedt mellemnavn!!

Anmeld

31. marts 2012

DitteMarie

Tak for de mange fine forslag, Vitus er et skønt navn- men det hedder vores lille fætter

Anmeld

31. marts 2012

Bonde-liv

Elliot, Phillip, Robin, William eller Samuel

Anmeld

31. marts 2012

Malene76

DitteMarie skriver:

Vi venter søn nr. 2 til Juni, vi har Felix og lillebrors navn må gerne passer til :-) Han skal hedde Prins til mellemnavn, som sin far og sin bror. Vi vil gerne finde et navn med 5 bogstaver, 2 stavelser og hvor der indgår et I. Nogle forslag??

Vi har også en Felix og er ret vild med navnet Xander. Det tror jeg kunne være et seriøst bud på et navn til vores nr. 2, når eller hvis det skulle blive aktuelt og det så er en dreng. Hvis nr. 2 er en pige er jeg tilgengæld total blank.  Håber I finder det navn der lige passer til jer.

KH Malene

Anmeld

31. marts 2012

hende-nanna

Malene76 skriver:

Vi har også en Felix og er ret vild med navnet Xander. Det tror jeg kunne være et seriøst bud på et navn til vores nr. 2, når eller hvis det skulle blive aktuelt og det så er en dreng. Hvis nr. 2 er en pige er jeg tilgengæld total blank.  Håber I finder det navn der lige passer til jer.

KH Malene

Min første tanke var Felix & Filip 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.