Åh jeg er skruk efter nr 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som ano da det ikke lige skal ud endnu at vi overvejer en til..
Vi har en datter på 10 mdr og der er alt bare så nemt og hun er bare perfekt, jeg skal starte på 40 ugers uddannelse til august og når jeg så er færdig vil vores datter være næsten 2 så tænker at vi kan starte på nr 2 mens jeg stadig går i skole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg skriver lige som ano da det ikke lige skal ud endnu at vi overvejer en til..
Vi har en datter på 10 mdr og der er alt bare så nemt og hun er bare perfekt, jeg skal starte på 40 ugers uddannelse til august og når jeg så er færdig vil vores datter være næsten 2 så tænker at vi kan starte på nr 2 mens jeg stadig går i skole?

Det regner jeg da med er planen herhjemme ^^

Meeen... Der er 2 år og 10 måneder mellem min bror og jeg, og vi er alligevel meget tætte og har leget sammen som børn?  - han var storebroderen og jeg var den lille lillesøster 

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det regner jeg da med er planen herhjemme ^^

Meeen... Der er 2 år og 10 måneder mellem min bror og jeg, og vi er alligevel meget tætte og har leget sammen som børn?  - han var storebroderen og jeg var den lille lillesøster 

Jeg tænker der skal maks være 3 år imellem dem men det synes jeg nu også er fint.. er selv enebarn så aner ikke hvordan det er at være den ældste eller yngste...

Anmeld

31. marts 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg tænker der skal maks være 3 år imellem dem men det synes jeg nu også er fint.. er selv enebarn så aner ikke hvordan det er at være den ældste eller yngste...

Det lyder meget fornuftigt, men jeg tror at søskende får meget ud af  hinanden uanset alder, er de tæt på hinanden kan de lege og er de langt fra hinanden kan de guide og se op til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.