Tanker når man får et for tidligt født barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

TbCp

Nettemor skriver:

Det er jeg sikker på I gør. Han har jo en kampvilje som er større end ham selv

Det er der ingen tvivl om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

kvinde84

Først et stort  og held og lykke med det hele. Og så en stor tak for indlægget. Jeg havde en mega dårlig dag i går, hvor jeg nærmest flippede ud over det, at jeg er sat til at aflaste max resten af graviditeten (pga truende for tidlig fødsel). Jeg endte næsten med at tænke, fuck det, hvis h*n vil ud nu, så kommer hun sgu ud nu. Det er meget frustrerende at skulle ligge ned og slappe af hele dagen, når man ellers har masser af energi og ellers ingen gravid.gener har.

Dit indlæg fik mig ned på jorden igen, og til igen at indse at det jo er en meget god invistering at ligge på langs. Det er langt at foretrække, frem for den kamp I har måtte igennem.

Alt det bedste herfra 

Anmeld

31. marts 2012

TbCp

kvinde84 skriver:

Først et stort  og held og lykke med det hele. Og så en stor tak for indlægget. Jeg havde en mega dårlig dag i går, hvor jeg nærmest flippede ud over det, at jeg er sat til at aflaste max resten af graviditeten (pga truende for tidlig fødsel). Jeg endte næsten med at tænke, fuck det, hvis h*n vil ud nu, så kommer hun sgu ud nu. Det er meget frustrerende at skulle ligge ned og slappe af hele dagen, når man ellers har masser af energi og ellers ingen gravid.gener har.

Dit indlæg fik mig ned på jorden igen, og til igen at indse at det jo er en meget god invistering at ligge på langs. Det er langt at foretrække, frem for den kamp I har måtte igennem.

Alt det bedste herfra 

Er glad for at mit indlæg fik dig til at tænke sådan!
For ja, det er "sur røv" at være sengeliggende, men i sidste ende er det virkelig godt givet ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.