Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt nyt på bloggen
Når man får et for tidligt født barn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Lidt nyt på bloggen Når man får et for tidligt født barn
Flot skrevet og i har godt nok også oplevet mange svære ting, her i jeres første tid!
Håber at tristheden snart vil blive mindre, og tingene bliver nemmer når i kommer helt rigtig hjem og får lov til at blive en " rigtig " familie! Vh stine
PT skriver: Meget rørende skrevet. Jeg føler for jer og den kamp, det må være. Alt det bedste til jer alle fire
Meget rørende skrevet. Jeg føler for jer og den kamp, det må være. Alt det bedste til jer alle fire
Tak
StineW79 skriver: Flot skrevet og i har godt nok også oplevet mange svære ting, her i jeres første tid! Håber at tristheden snart vil blive mindre, og tingene bliver nemmer når i kommer helt rigtig hjem og får lov til at blive en " rigtig " familie! Vh stine
Tak det håber jeg også
Dobbelt
Jeg føler meget med jer. Jeres første tid som familie på 4 gik ikke som den skulle. Det har I alle følt. Jeg For at I snart kommer ud af sygehusets klør. Og får lov at være jer selv på godt og ondt..
Nettemor skriver: Jeg føler meget med jer. Jeres første tid som familie på 4 gik ikke som den skulle. Det har I alle følt. Jeg For at I snart kommer ud af sygehusets klør. Og får lov at være jer selv på godt og ondt..
1000 tak Nej det var ikke lige sådan vi havde håbet det ville gå.Men vi håber på fortsat fremgang og at vi inden længe bare er en helt almindelig familie som alle andre
TbCp skriver: 1000 tak Nej det var ikke lige sådan vi havde håbet det ville gå.Men vi håber på fortsat fremgang og at vi inden længe bare er en helt almindelig familie som alle andre
Det er jeg sikker på I gør. Han har jo en kampvilje som er større end ham selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128