fortryder min graviditet og så ik )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.017 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg er 2 gangs gravid og planlagt er det. Men jeg kommer hele tiden i tvivl om det nu også var det rigtige valg vi tog. Jeg går og er ked og forvirret / bange..2 børn !! hvordan skal det nogensinde gå /;? familien er glade og glæder sig helt vildt.. og faderen til barnet glæder sig også.. Men noget i mig er ikke helt så glad.. :s? på en måde fortryder jeg og på en måde heller ik :s er begyndt at spørge om min kæreste er helt 100 på om han vil ha barnet - og han ønsker det.... hvad sker der pludselig med mig? før jeg blev gravid ønskede jeg mig det ! testede som en gal - og var ultålmodig, og blev glad da jeg så testen endelig var med to streger.. Men nu /; er jeg bange og ved ikke om det blir for stor en opgave ): puha jeg ved ikke hva jeg skal stille op ! der vil være 1 år og 7 mdr mellem ungerne ! det som om det gået op for det, det alt for tidligt, men abort skræmmer mig os.. )': min kæreste ønsker barnet og, og jeg synes nu det vildt at tænke på vi skal ha en mere.. vi har 1 barn, åh nu 2

.. HVAD SKER DER INDE I MIG ! GÅR FRA AR ØNSKE MIG DETTE, DET SKER OG JEG FORTRYDER OG ER HELE TIDEN KED !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

tarkoflen

Hmm jeg kan ikke give dig så meget svar, men jeg tænker, om det ikke er meget normalt, at man panikker lidt? Vi er kun igang mee pb, men da vi startede gik jeg også lidt i panik og tæænkte, om jeg overhovedet kan finde ud af at være mor, om jeg kan holde til manglende nattesøvn og hvad har vi... Meen det mener jeg nu godt vi kan, og jeg har ønsket mig børn i mange år. Men det er en stor omvæltning og det er nok det man bliver bange for... Om det så er nr.1 eller 2 så er angsten vel i bund og grund den samme og mon ikke det er naturligt nok?!

Anmeld

30. marts 2012

LR85

Det lyder som et godt hormonræs.  

Jeg har stadig dage hvor jeg tænker shiiiit. Men sys nu oftes det er når det går dårligt på hjemmefronten. 

Håber du finder ro omkring det

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Det lyder som et godt hormonræs.  

Jeg har stadig dage hvor jeg tænker shiiiit. Men sys nu oftes det er når det går dårligt på hjemmefronten. 

Håber du finder ro omkring det

okey mange tak for svaret.. Kan det da tænkes det hormonerne så tidligt i graviditeten? er 4+2 nemlig! åh. Håber da jeg snart ville finde ro! puha.

det lige pludselig 2 børn man skal tænke på end 1 barn.. det problem havde jeg bare ikke da vi planlagde protjektet. Men jeg har det a helveds til over det Nu og især når jeg kigger på mit barn ..

hvad skal der dog blive af mig! ):?

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hmm jeg kan ikke give dig så meget svar, men jeg tænker, om det ikke er meget normalt, at man panikker lidt? Vi er kun igang mee pb, men da vi startede gik jeg også lidt i panik og tæænkte, om jeg overhovedet kan finde ud af at være mor, om jeg kan holde til manglende nattesøvn og hvad har vi... Meen det mener jeg nu godt vi kan, og jeg har ønsket mig børn i mange år. Men det er en stor omvæltning og det er nok det man bliver bange for... Om det så er nr.1 eller 2 så er angsten vel i bund og grund den samme og mon ikke det er naturligt nok?!

Jo det kan nok godt være mig der går lidt i panik. Det jo med alt?! hvad er det for et barn vi får. Et barn der har kolik?

vil vores barn nu kunne forstå mors og fars opmærksomhed på det andet bárn? jeg kommer ikke til at kunne løfte på mit store barn når jeg kommer længere hen.. Vil babyen holde hele huset vågen JAMEN DET SIMPELTHEN ALT DER PÅVIRKER MIG NU

Anmeld

30. marts 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

jeg er 2 gangs gravid og planlagt er det. Men jeg kommer hele tiden i tvivl om det nu også var det rigtige valg vi tog. Jeg går og er ked og forvirret / bange..2 børn !! hvordan skal det nogensinde gå /;? familien er glade og glæder sig helt vildt.. og faderen til barnet glæder sig også.. Men noget i mig er ikke helt så glad.. :s? på en måde fortryder jeg og på en måde heller ik :s er begyndt at spørge om min kæreste er helt 100 på om han vil ha barnet - og han ønsker det.... hvad sker der pludselig med mig? før jeg blev gravid ønskede jeg mig det ! testede som en gal - og var ultålmodig, og blev glad da jeg så testen endelig var med to streger.. Men nu /; er jeg bange og ved ikke om det blir for stor en opgave ): puha jeg ved ikke hva jeg skal stille op ! der vil være 1 år og 7 mdr mellem ungerne ! det som om det gået op for det, det alt for tidligt, men abort skræmmer mig os.. )': min kæreste ønsker barnet og, og jeg synes nu det vildt at tænke på vi skal ha en mere.. vi har 1 barn, åh nu 2

.. HVAD SKER DER INDE I MIG ! GÅR FRA AR ØNSKE MIG DETTE, DET SKER OG JEG FORTRYDER OG ER HELE TIDEN KED !

Jeg tror at dine tanker er helt almindelige. Selvom min datter var planlagt, blev jeg panisk lidt efter jeg havde testet positiv. Hvad havde jeg dog rodet mig ud i! Hvordan skulle det nogensinde gå, osv. Hun er nu fem måneder, og jeg er så skruk efter en mere Jeg er helt sikker på, at når jeg først bliver gravid igen, så bliver jeg igen panisk. Men denne gang fordi jeg vil være bange for hvordan min datter vil tage det, og om hun vil lide overlast, osv.

Jeg kan godt forstå dine tanker. Det er et stort ansvar at have to børn. Og selvfølgelig vil det være hårdt til tider - men der er også dobbelt så mange gode tider

Anmeld

30. marts 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Sender dig et stort ... det er helt normalt at panikke lidt! Det gjorde jeg også flere gange igennem graviditeten, både 2 og 3 gang ... Jeg tror bare at det er hormonerne der raser! . ... Håber at du finder ro, og bliver "tryg" ved tanken om 2 skønne unger

Anmeld

30. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg tror det er normalt at have disse tanker de første uger ...
Det tog også noget tid for mig , at forstå vi skulle ha en mere , så tæt på den anden ...
Men jeg er sikker på alt nok skal gå , og det gør det også for dig  

Anmeld

30. marts 2012

Mira0911

Det du går igennem nu, det gik jeg også igennem i min anden graviditet... Tror faktisk mange tænker sådan også selvom det er planlagt... Her var det planlagt og jeg tænkte sådan alligevel, tror også det var fordi jeg led af kvalme og opkast fra start og helt frem til fødslen i begge graividiteter... 

Anmeld

30. marts 2012

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Jeg synes du skal tale med din kæreste om dine bekymringer. Hvis det er svært at formulere det, så skriv det evt. ned. Hvad er det der bekymrer dig? Hvis det er ikke at være en god nok mor, så kan jeg fortælle dig at det har enhver ansvarlig voksen mor nok bekymret sig om. Alle kan sikkert gøre det bedre, men om du gør det godt nok - selvfølgelig gør du det, for hvis du gør DIT bedste, så kan du ikke gøre mere.

Det er helt normalt at hormonerne og graviditeten påvirker dig. Du har jo også et lille barn i forvejen. Det er et stort ansvar og jeg synes det er flot at du er dig det bevidst. Jeg tror du er en fantastisk mor

Held og lykke med den lidt større familie.

Jeg er selv mor til fire dejlige unger - man vokser med opgaven og klarer det når man skal og de er der.

Kærlig hilsen Helle - Mor til Kaja på 5 mdr. + tre dejlige unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.