Anonym skriver:
jeg er 2 gangs gravid og planlagt er det. Men jeg kommer hele tiden i tvivl om det nu også var det rigtige valg vi tog. Jeg går og er ked og forvirret / bange..2 børn !! hvordan skal det nogensinde gå /;? familien er glade og glæder sig helt vildt.. og faderen til barnet glæder sig også.. Men noget i mig er ikke helt så glad.. :s? på en måde fortryder jeg og på en måde heller ik :s er begyndt at spørge om min kæreste er helt 100 på om han vil ha barnet - og han ønsker det.... hvad sker der pludselig med mig? før jeg blev gravid ønskede jeg mig det ! testede som en gal - og var ultålmodig, og blev glad da jeg så testen endelig var med to streger.. Men nu /; er jeg bange og ved ikke om det blir for stor en opgave ): puha jeg ved ikke hva jeg skal stille op ! der vil være 1 år og 7 mdr mellem ungerne ! det som om det gået op for det, det alt for tidligt, men abort skræmmer mig os.. )': min kæreste ønsker barnet og, og jeg synes nu det vildt at tænke på vi skal ha en mere.. vi har 1 barn, åh nu 2

.. HVAD SKER DER INDE I MIG ! GÅR FRA AR ØNSKE MIG DETTE, DET SKER OG JEG FORTRYDER OG ER HELE TIDEN KED !
Jeg synes du skal tale med din kæreste om dine bekymringer. Hvis det er svært at formulere det, så skriv det evt. ned. Hvad er det der bekymrer dig? Hvis det er ikke at være en god nok mor, så kan jeg fortælle dig at det har enhver ansvarlig voksen mor nok bekymret sig om. Alle kan sikkert gøre det bedre, men om du gør det godt nok - selvfølgelig gør du det, for hvis du gør DIT bedste, så kan du ikke gøre mere.
Det er helt normalt at hormonerne og graviditeten påvirker dig. Du har jo også et lille barn i forvejen. Det er et stort ansvar og jeg synes det er flot at du er dig det bevidst. Jeg tror du er en fantastisk mor
Held og lykke med den lidt større familie.
Jeg er selv mor til fire dejlige unger - man vokser med opgaven og klarer det når man skal og de er der.
Kærlig hilsen Helle - Mor til Kaja på 5 mdr. + tre dejlige unger
Anmeld