Lykkes vej til verden på hovedvej A13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

LotteN

michelledam skriver:

Hold da helt op. Jeg sidder og tuder hehe. Hvor er det smukt. Det er beskrevet så godt at nærmest følte jeg var tilstede i din fødsel. Og forstår virkelig godt navnet på jeres datter. Jeg havde nok valgt det samme. Tillykke med din datter.
Og fedt at storesøster har taget det så flot. Glæder mig til at se flere billeder af din lille pige

Hehe, tak skal du have.. jeg har også fortalt den 117 gange nu og kommer nok ti lat fortælle den lige så mange gang endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

LotteN

-Sigrid- skriver:

Stort tillykke med din lille Lykke (og sikke en normal-gris da .)

Du får jo vores andres fødsler til at virke kedelige

Glemte manden sine tømmermænd? 

Tusind tak skal du have

Ja, som manden selv siger, så er han meget glad for han fk kastede op på rastepladsen inden vi kørte videre
Men utroligt nok, så blev han meget hurtig ædru under forløbet. Men på sygehuset var han da lige ude og trække lidt luft et par gange de første par timer

Anmeld

31. marts 2012

Mathilde

Sådan skal det da bare gøres Lotte super sejt!

Stort tillykke med jeres datter... I har en fed historie at fortælle hende, når hun bliver stor

Rende rundt på en skrænt med begyndende presseveer (hvilket du sikkert har haft, da du skulle på "toilet")....altså, hihi

Flot klaret af din kæreste!

Anmeld

31. marts 2012

Nattøs

dejlig læsning  tillykke med lykke.

Anmeld

31. marts 2012

-Sigrid-

LotteN skriver:

Tusind tak skal du have

Ja, som manden selv siger, så er han meget glad for han fk kastede op på rastepladsen inden vi kørte videre
Men utroligt nok, så blev han meget hurtig ædru under forløbet. Men på sygehuset var han da lige ude og trække lidt luft et par gange de første par timer

Haha fornemt

Får han "lov" til at drikke (hvis I skal have en mere) næste gang du er højgravid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.