Huske liste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

3rollinger

Som andre siger, ville jeg pakke hovedsagligt til de foerste dage, saa I ikke lige skal styrte ud i det foerste det bedste supermarked saa snart I lander paa fransk jord.

Bleer er efterhaanden ret internationale og huggies kan faas allesteder og hedder det samme. Pampers kan nu ogsaa faas men skifter navn alt efter landet. 

Generelt er vi bare blevet meget mere internationaliseret. Jeg har boet i Spanien i 12 aar og man kan faa ulige mange flere danske ting hernede nu end da jeg ankom.

Nu ved jeg ikke helt praecist i Frankring, men i Spanien kan man ihvertfald ikke faa skumklude og vaadeservietter findes kun med parfume. Det kan sagtens gaa i ni dage, men det er godt at vide.

Og mht legetoej i flyveren, saa har jeg altid gjort det at jeg koebte lidt i lufthavnen, for saa er det ekstra nyt og interessant til turen, og derfor dobbelt underholdende. Og saa ellers bevar roen, i flyet altsaa. Man kan godt blive lidt svedig naar junior skriger og man ikke vil genere andre. Men hvis du forbliver rolig gaar det som regel hurtigst over igen. Mine skriger altid hoejst i flyet lige foer de falder i soevn.

Rigtig god tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.