Huske liste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Moar2011

Godaften damer

Mig og min lille familie tager snart en tur til frankrig og vi glæææder os  

Det vores første udlands rejse sammen både som kærester og som familie

Vores søn er 11mdr  HVAD SKAL VI PAKKE TIL HAM ??? Hvad er VIGTIG at huske !?!? Vi skal være der i ni dage  

Hvad skal vi huske på når vi har en lille knægt med til udlandet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

sarahb

Vi havde rugbrød med til de første dage, kiks og knækbrød han kunne lide. legetøj og bøger, bleer

Anmeld

30. marts 2012

Moar2011

sarahb skriver:

Vi havde rugbrød med til de første dage, kiks og knækbrød han kunne lide. legetøj og bøger, bleer

Tak for dine forslag  

Kiks og bøger er skreven på og rugbrød er tilføjet

Anmeld

30. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flydende børne panodil!! Ska i flyve, så noget underholdning. Ville ik tage alt for mange bleer med, men købe der nede. Ville tá skumklude/ våde servietter med hjemme fra, men altså det er jo frankrig og vi da helt sikkert tro at i ka få mange af de samme ting/ madvarer som her hjemme! 

Rigtig god tur. Vh stine

Anmeld

30. marts 2012

Frk.S

Husk at han skal have sit eget pas. Men det har i sikkert styr på.

Ellers følger jeg lige lidt med. Vi skal nemlig også ud og rejse med Freja om et par måneder, så det er jo godt med nogle tips.

Anmeld

30. marts 2012

Moar2011

Frk.S skriver:

Husk at han skal have sit eget pas. Men det har i sikkert styr på.

Ellers følger jeg lige lidt med. Vi skal nemlig også ud og rejse med Freja om et par måneder, så det er jo godt med nogle tips.

Pas har vi styr på  

Go tur til jer!

Anmeld

30. marts 2012

Moar2011

StineW79 skriver:

Flydende børne panodil!! Ska i flyve, så noget underholdning. Ville ik tage alt for mange bleer med, men købe der nede. Ville tá skumklude/ våde servietter med hjemme fra, men altså det er jo frankrig og vi da helt sikkert tro at i ka få mange af de samme ting/ madvarer som her hjemme! 

Rigtig god tur. Vh stine

Børne pernodil er skreven på listen men alligvel tak for dine råd

Anmeld

30. marts 2012

Mother-love

Da vi rejste til tyrkiet da isabella var 4 mdr. Havde vi bleer med hjemmefra da vi så var sikre på at vi havde dem hun kunne tåle. For man ved jo ikke om man risikere at de ikke kan tåle deres bleer. Men ellers så ville jeg også sige rugbrød/ bondebrød hvad han nu spiser.leverpostej på dåse. Kiks samt andet han kan lide. Legetøj, handysit. Da resturanterne i udlandet ikke gør så meget i at gøre højstolene rene. Klart panodil. Ekstra sengetøj. Evt. Et tæppe. Vådservietter, skumklude. Evt. Sikkerheds badering til når han skal bade hvis han skal det. Stofbleer da de altid er gode at have med sig. Evt. Mos/grød han kender. Hvis nu han ikke synes han vil have alm. Mad. Vaskepulver. Måske noget til at komme på insektbid. For at dulme kløe fra myggestik eller lign.
Og evt. En sutteflaske til vand når flyet letter og lander for at udligne trykket i ørene.
Ellers ville jeg sige at hellere have lidt ekstra med hvis man skulle komme ud i noget. Ville være trist at stå og mangle noget.

Ellers må i have en dejlig tur.

Anmeld

30. marts 2012

Sillebob

Babyklar skriver:

Godaften damer

Mig og min lille familie tager snart en tur til frankrig og vi glæææder os  

Det vores første udlands rejse sammen både som kærester og som familie

Vores søn er 11mdr  HVAD SKAL VI PAKKE TIL HAM ??? Hvad er VIGTIG at huske !?!? Vi skal være der i ni dage  

Hvad skal vi huske på når vi har en lille knægt med til udlandet ?

Hvis I skal flyve er det en god ide at have en flaske ( hvis han stadig får sutteflaske ) med med vand i til når I lander og letter - til trykket i ørene. 

Alternativt kan han drikke af sugerør - men husk at I ikke må have mere end 100ml med igennem security. Og så en masse snacks og lidt legetøj ( som ikke larmer for meget &nbsp som kan underholde og aflede.

Ellers vil jeg sige: medbring så lidt som muligt, du vil blive overrasket over hvor meget man alligevel skal have med når man rejser med sådan en lille størrelse. Og man kan trods alt købe meget i Frankrig

Rigtig god tur

Kram

Anmeld

31. marts 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Da vi rejste til tyrkiet da isabella var 4 mdr. Havde vi bleer med hjemmefra da vi så var sikre på at vi havde dem hun kunne tåle. For man ved jo ikke om man risikere at de ikke kan tåle deres bleer. Men ellers så ville jeg også sige rugbrød/ bondebrød hvad han nu spiser.leverpostej på dåse. Kiks samt andet han kan lide. Legetøj, handysit. Da resturanterne i udlandet ikke gør så meget i at gøre højstolene rene. Klart panodil. Ekstra sengetøj. Evt. Et tæppe. Vådservietter, skumklude. Evt. Sikkerheds badering til når han skal bade hvis han skal det. Stofbleer da de altid er gode at have med sig. Evt. Mos/grød han kender. Hvis nu han ikke synes han vil have alm. Mad. Vaskepulver. Måske noget til at komme på insektbid. For at dulme kløe fra myggestik eller lign.
Og evt. En sutteflaske til vand når flyet letter og lander for at udligne trykket i ørene.
Ellers ville jeg sige at hellere have lidt ekstra med hvis man skulle komme ud i noget. Ville være trist at stå og mangle noget.

Ellers må i have en dejlig tur.

taak for dit svar

vi skal godt nok med bus om natten ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.