Giv mig lidt karrierehjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg kan slet ikke se at det på nogen måde stiller dig i et useriøst lys!! Og er jo fedt hvis det giver merit!

Jeg fik løn i fredags, og det kan SÅ GODT anbefales at få et job!

Haha, ja det kunne jeg forestille mig Hvor taknemmelig jeg end er for at kunne få SU, er det ikke ligefrem noget man bliver rig af! Har du så brugt din første løn på noget meget upraktisk men super, super fedt som fx en lækker taske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Haha, ja det kunne jeg forestille mig Hvor taknemmelig jeg end er for at kunne få SU, er det ikke ligefrem noget man bliver rig af! Har du så brugt din første løn på noget meget upraktisk men super, super fedt som fx en lækker taske?

Jeg overvejer at købe enten en taske, et spejlrefleks kamera, et HAY tæppe eller en Ipad... Hvad synes du? Eller har du andre ideer?

Anmeld

1. april 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg overvejer at købe enten en taske, et spejlrefleks kamera, et HAY tæppe eller en Ipad... Hvad synes du? Eller har du andre ideer?

Hmm.... jeg har også en taske og et spejlrefleks på en delt førsteplads på min ønskeseddel.

Hmm... mere hmmm.... taske, tror jeg! Eller lækre sko! Jeg har et par ballarinaer som jeg konstant sparer op til (og bruger pengene på noget andet) - de er så fine!

Hvilken takse overvejer du?

Hvad med at købe kamera brugt? Rygtet vil vide at de rigtige fotografnørder KUN kan bruge det nyeste og bedste og derfor ret tit sælger ud af deres næsten ubrugte udstyr. Jeg har dog ikke selv undersøgt det nærmere....

Anmeld

1. april 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Hmm.... jeg har også en taske og et spejlrefleks på en delt førsteplads på min ønskeseddel.

Hmm... mere hmmm.... taske, tror jeg! Eller lækre sko! Jeg har et par ballarinaer som jeg konstant sparer op til (og bruger pengene på noget andet) - de er så fine!

Hvilken takse overvejer du?

Hvad med at købe kamera brugt? Rygtet vil vide at de rigtige fotografnørder KUN kan bruge det nyeste og bedste og derfor ret tit sælger ud af deres næsten ubrugte udstyr. Jeg har dog ikke selv undersøgt det nærmere....

Aha, jeg havde slet ikke overvejet at kigge efter et brugt kamera, jeg er altid så bange for det med garantien osv. Men tror da lige jeg vil ind på dba et smut!

Jeg vil MEGET gerne have en Mulberry taske. Men mindre kan også gøre det, har set en lækker en fra Sonia Rykiel og også en fra Oasis..

Anmeld

1. april 2012

piadas

Enig med de andre! SØØØØØØØG!!!!!!!!!!!

Jeg ville helt sikkert sende en ansøgning og krydse alt, hvad jeg har! Du kan jo eventuelt personligt møde op med ansøgningen og forklare lidt om dine bevæggrunde for den lidt for tidlige ansøgning. Min erfaring siger mig, at med ærlighed kommer man længst, og jeg er sikker på, at de som skal ansætte den medarbejder, de søger...rektor (???) vil sætte pris på, at du møder personligt op + at du kan jo lige give en kort forklaring og forsøge at sælge dig selv bedst muligt, så de kan forstå, hvorfor du søger stillingen - før du egentlig er færdig vel at mærke!

Jeg er sikker på, at det er godt at gøre! På denne måde skal du heller ikke bruge en hel masse plads i selve ansøgningen på at forklare, hvorfor du søger den før tid.

Anmeld

2. april 2012

DK

Sofia skriver:

Aha, jeg havde slet ikke overvejet at kigge efter et brugt kamera, jeg er altid så bange for det med garantien osv. Men tror da lige jeg vil ind på dba et smut!

Jeg vil MEGET gerne have en Mulberry taske. Men mindre kan også gøre det, har set en lækker en fra Sonia Rykiel og også en fra Oasis..

Det kamera jeg har kan ofte fåes på bud i Elgiganten til 2999 kr. Så er det bedre med nyt end brugt!  Medmindre du skal have et totalt fancy naturligvis til 10.000 kr. Så er der nok mere at spare!

For min første løn... bum bum... jo;

Anmeld

2. april 2012

DK

Jeg stemmer i og siger: SØØØG!!!

Anmeld

2. april 2012

Sofia

DK skriver:

Det kamera jeg har kan ofte fåes på bud i Elgiganten til 2999 kr. Så er det bedre med nyt end brugt!  Medmindre du skal have et totalt fancy naturligvis til 10.000 kr. Så er der nok mere at spare!

For min første løn... bum bum... jo;

Hvad hedder det præcis? Jeg har besluttet mig for at det bliver et kamera jeg køber! og så har jeg lige købt to par fiiiiine ballerinaer i dag

Anmeld

3. april 2012

Kit

Jeg stemmer i fra mobilen: søg!

Anmeld

4. april 2012

DK

Sofia skriver:

Hvad hedder det præcis? Jeg har besluttet mig for at det bliver et kamera jeg køber! og så har jeg lige købt to par fiiiiine ballerinaer i dag

det hedder Canon 1100 D, men man kan vist få et 500 D der er magen til men har lidt flere pixels (eller hvad det hedder). Jeg valgte 1100 D da det lå lidt bedre i min hånd og var lidt mindre (= det kan være i Mulberry'en)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.