Hej piger,
Jeg har lige brug for lidt hjælp til et ikke babyrelateret spørgsmål:
Jeg pløjer for tiden jobopslag igennem for at finde mig et studiejob, der kunne smide lidt ekstra slanter i husholdningskassen herhjemme.
Undervejs kommer jeg forbi et undervisningsjob, som jeg bare SÅ gerne vil have og som er helt perfekt til mig - når jeg er færdiguddannet. Det er geografisk næsten ved siden af hvor vi bor, og jeg ved, at rektor vægter stærk tilknytning til lokalområdet utrolig højt. De søger ligeledes en underviser med min fagkombination - ikke en sjælden fagkombination, men det er heller ikke så ofte, at de søger begge dele på én gang.
What to do? Noget i mig SKRIGER på at søge jobbet, da det er lige præcis det, jeg har haft i tankerne de sidste par år. Problemet er jo så bare, at jeg ikke er færdig? Fagligt mangler jeg så godt som ingenting, jeg er fint på et niveau at undervise udfra, det er jeg ikke i tvivl om. Jeg er til gengæld mere nervøs for ikke at have den 30 timers praktik som ligger på 9. semester + min. to undervisningsgange med Det Rullende Universitet. Af anden relevant erfaring har jeg kun noget frivilligt arbejde som lektiehjælper for dansk flygtninge hjælp for børn fra 1-9. kl.
Men skyder jeg mig selv i foden ved at søge et job, som jeg dybest set ikke er kvalificeret til at søge før om et år? Jeg havde tænkt mig at søge praktikplads der i efteråret....
Hmm...
Hjælp! Hvad siger i?
Anmeld