Prøver han mig af eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

2721

LR85 skriver:

ja, lille fine pus.

Det skal nok gå over. Giv ham alt det nærvær du kan på de måder han kan lide, men behold selvfølgelig dine egne grænser.

Tak, ja det må være løsningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Rart jeg ikke er ene om det.

Synes i disse dage med nada søvn og overskud, at det er ekstra træls når han gør det

Overvejde lidt om det kunne være fordibhan havde svært ved at mærke sig selv, men det er nok bare en periode man skal igennem*suk*

Tror bestemt det er en periode man skal igennem, Silas gør det stadigvæk til tider.

Lige nu mest han kravler rundt ompå mig når jeg sidder i sofaen. Kravler hen over os.  Sparker når han skal skiftes 

Tænker det er en del af udviklingen, de er jo endnu ikke klar over det faktisk gør ondt / er ubehageligt. De prøver jo grænser af hele tiden. 

Hvorfor de gør det skal jeg ikke kunne sige , men her har vi også været det igennem

Anmeld

30. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Tror bestemt det er en periode man skal igennem, Silas gør det stadigvæk til tider.

Lige nu mest han kravler rundt ompå mig når jeg sidder i sofaen. Kravler hen over os.  Sparker når han skal skiftes 

Tænker det er en del af udviklingen, de er jo endnu ikke klar over det faktisk gør ondt / er ubehageligt. De prøver jo grænser af hele tiden. 

Hvorfor de gør det skal jeg ikke kunne sige , men her har vi også været det igennem

Ja, det har du nok ret i. Glædr mig til det slutter, særligt mit hoved er træt af at få knaldet hans hoved ned i sig, fatter ikke at han ikke selv synes det gør ondt

Anmeld

30. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Ja, det har du nok ret i. Glædr mig til det slutter, særligt mit hoved er træt af at få knaldet hans hoved ned i sig, fatter ikke at han ikke selv synes det gør ondt

Ja det er ski ikke sjov , bliver også lidt småsur når Silas kravler rundt oven i hovedet på mig .

Men mon ikke de lærer det , hvis man bliver ved med at sige nej ?? det håber jeg da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.