16 dage over tid... Hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Årh for pokker...

Jeg er nu på dag 16 efter forventet mens og ingenting endnu. Jeg har haft små jag som om nu kom min mens, men ingenting. Jeg testede i mandags og der var testen negativ... Min mave er SÅ oppustet, så føler lidt jeg nødt til at få min mens for at ku blive "normal" igen. Jeg kan ikke fatte hvor den bliver af den mens??? Har aldrig prøvet noget lign. Jeg kan da ikke være gravid når jeg efter 12 dage, altså i mandags, testede negativ kan jeg ????

Hvad skal jeg lige tro og gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Årh for pokker...

Jeg er nu på dag 16 efter forventet mens og ingenting endnu. Jeg har haft små jag som om nu kom min mens, men ingenting. Jeg testede i mandags og der var testen negativ... Min mave er SÅ oppustet, så føler lidt jeg nødt til at få min mens for at ku blive "normal" igen. Jeg kan ikke fatte hvor den bliver af den mens??? Har aldrig prøvet noget lign. Jeg kan da ikke være gravid når jeg efter 12 dage, altså i mandags, testede negativ kan jeg ????

Kan du sagtens... Nogen danner hcg langsomt, og kan teste positivt senere end andre.

Du kan også have spekuleret så meget at det har lavet vrøvl i din cyklus

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Kan du sagtens... Nogen danner hcg langsomt, og kan teste positivt senere end andre.

Du kan også have spekuleret så meget at det har lavet vrøvl i din cyklus

Hmm. Men alligevel burde det da kunne testes så længe over tid? Men nu prøver jeg at købe en test mere og forsøger igen her i weekendens løb. 

Jeg har hørt det der med at man kan tænke sin mens væk, men har ærlig talt ikk spekuleret så meget på det. Var på ferie i sidste uge og har ikke givet det en tanke der. Kan bare ikk forstå hvor det bliver af

Alt andet lige besøger jeg snart min læge for min mave er så udspilet at jeg dårligt kan passe mine bukser mere.. Føles totalt unaturligt :/

Anmeld

30. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Årh for pokker...

Ikke alle kan teste positiv hjemme

Tag testen i weekenden og er der stadig intet sket så ring til lægen mandag Man kan som sagt godt spekulere så meget over det hele, oz ubevidst at det laver ballade, men hos lægen kan du få endeligt svar, om ik andet så ved en blodprøve

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ikke alle kan teste positiv hjemme

Tag testen i weekenden og er der stadig intet sket så ring til lægen mandag Man kan som sagt godt spekulere så meget over det hele, oz ubevidst at det laver ballade, men hos lægen kan du få endeligt svar, om ik andet så ved en blodprøve

Hmm det er muligt. Men jeg har bare altid fået min mens til tiden. Det eneste jeg har oplevet er max to dages forsinkelse. Vi smed præventionen i starten af januar. Havde ellers været på mini piller. Har overvejet det også kunne skyldes dette den er så forsinket, men de tidligere mens jeg har haft har været normale og til tiden. Og tænker vel at den ikke kan blive ved med at udeblive? I dont know Test og doktormænd it is nok Tak for jeres svar !

Anmeld

30. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hmm det er muligt. Men jeg har bare altid fået min mens til tiden. Det eneste jeg har oplevet er max to dages forsinkelse. Vi smed præventionen i starten af januar. Havde ellers været på mini piller. Har overvejet det også kunne skyldes dette den er så forsinket, men de tidligere mens jeg har haft har været normale og til tiden. Og tænker vel at den ikke kan blive ved med at udeblive? I dont know Test og doktormænd it is nok Tak for jeres svar !

Vi håber på positiv test, enten hjemme eller hos lægen

Held og lykke!

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak! Krydser fingre selvom det ville være et under først at få en positiv test nu. Men det er vel muligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.