Vil dele min erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej, jeg har endelig fået den gode nyhed! Vi venter barn nr. 2 - og det er næsten ikke til at tro efter at have forsøgt i over et år... men den viste 2 streger både hjemme og hos lægen  

Jeg vil gerne dele min version - ikke fordi jeg siger den virker på andre - men den har givet mig og min mand lidt erfaring, og er egentlig ganske "simpel":

Vi har forsøgt helt på normal vis al tiden, indtil en veninde fortalte om zoneterapi, som havde virket for hende begge gange. Jeg prøvede, og umiddelbart gav det ikke resultat, men min cyklus blev alligevel mere stabil. Jeg ville have henvendt mig igen nu, da det er 3 mdr. siden. For en god måneds tid siden var vi en uge på charterferie, hvor vi slappede HELT af - all inclusive, vi skulle bare spise, drikke og nyde det. Det har altså været vores adgangsbillet til endnu en graviditet - for det skete præcis lige sådan sidste gang vi ventede nr. 1 - 1 uge på ferie uden spekulationer, stress og div. fra hverdagen derhjemme.

Jeg tror at vi har haft for meget til at fylde i vores normale hverdag, og det vil jeg helt sikkert huske i fremtiden, så vi måske skal prioritere anderledes - ihvertfald har det klart vist os at vi ikke kunne få børn hvis ikke vi gav lidt slip en gang imellem og plads til os selv.

Jeg håber det lykkedes for alle jer andre, og at min historie måske har vækket lidt at tænke over... Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Tror helt sikkert at der er noget om det. Tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.