Lige lidt flere symptomer her fra ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Melanie Bjerre

Heej dejlige tøser

Ja jeg har skrevet før at jeg havde rigtig meget udflåd, det har jeg stadig.

Men nu, når jeg gør maven stor, stikker det i underlivet...                    + at jeg hele dagen igår og idag har haft meget oppustet mave, og det plejer jeg altså ikke at have. Ligsom om at jeg ikke kan trække maven helt ind???

Oven i det er jeg virkelig ekstremt træt hele tiden, hver nat sover jeg altså mellem 9 og 10 timer, og alligevel kunne jeg sove om dagen, og er træt midt på dagen, så træt at jeg virkelig ikke KAN holde øjnene åbne??

Nogen??? Kunne mest tænke mig at vide om i havde oppustet mave en uge før mens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Risen

Melanie-Marie92 skriver:

Heej dejlige tøser

Ja jeg har skrevet før at jeg havde rigtig meget udflåd, det har jeg stadig.

Men nu, når jeg gør maven stor, stikker det i underlivet...                   + at jeg hele dagen igår og idag har haft meget oppustet mave, og det plejer jeg altså ikke at have. Ligsom om at jeg ikke kan trække maven helt ind???

Oven i det er jeg virkelig ekstremt træt hele tiden, hver nat sover jeg altså mellem 9 og 10 timer, og alligevel kunne jeg sove om dagen, og er træt midt på dagen, så træt at jeg virkelig ikke KAN holde øjnene åbne??

Nogen??? Kunne mest tænke mig at vide om i havde oppustet mave en uge før mens??

Det er jo slet ikke til at sige endnu. Men krydser meget for jer, og håber det kommer i denne måned. 

Anmeld

30. marts 2012

Jenie

Det er meget normalt med træthed og oppustet mave i tiden op til menstruationen kommer. også at man kan mærke at der "rumsterer". men lige frme stik kender jeg ikke til. har aldrig selv været gravid, men kan genkende de andre tegn op til menstruation

Men det er jo pokkers forskelligt fra person til person... så måske du er heldig at der ligger en lile bebs i maven  jeg  ihverfald fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.