Alfred 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Sikke et skønt indlæg - fyldt med anledninger til at sige TILLYKKE! Med den dejligste Alfred, med specialet (det er SÅ sejt gået - det sker vist kun på jura, i hvert fald ALDRIG på humaniora... Undskyld - ARTS) og det nye job. Hvordan går det med boligjagten?

Taaaaak - du kan tro det er fedt at være FÆRDIG

ILOVEITILOVEITILOVEITILOVEITILOVEITILOVEIT!!!!!

Ingen lejlighed endnu, var ude at se en igår, men den var ikke lige sagen.. leder videre. !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Sofia

Lilje82 skriver:

Tillykke med ham og tillykke med afleveringen af specialet sejt gået altså

1000 TAK

Anmeld

3. april 2012

Sofia

Elvers skriver:

Tusind gange tillykke med ham  Dejlige billeder! Ja, så kan man sige man har et barn på 1 år 

Ja - så blev de sørme 1 år de små bøller!

Anmeld

3. april 2012

Sofia

piadas skriver:

Ih, tillykke med den lille akademikerdreng og alt det andet!

Hvor er du altså megasej lige at skrive et speciale på den korte tid!

Dejlige billeder som altid!

....og så er jeg nysgerrig lige som flere af de andre! Har I fundet et sted at bo i Aalborg, eller hvordan ser det ud?

Tak søde Pia!!!

Nej vi har ikke fundet noget endnu! Vi har kigget på noget i vestbyen, men det var ikke lige sagen, men jeg synes vestbyen er skøn og jeg ville elske at bo der. Og ellers kigger vi i øgaderne.. Men nu må vi se.

Vi har også en drøm om et kolonihavehus.. så gør det ikke så meget at bo i en dum lejlighed på 3. sal eller noget da vi jo har kolonihaven at bo i om sommeren...

Jeg skriver når der er nyt om bolig!

Anmeld

3. april 2012

Sofia

AnneBJ skriver:

Stort tillykke med både Alfred og specialeafleveringen! Det ser ud til I havde en dejlig dag - sikke en fin kage!! 

Det kan du tro vi havde. og tillykke med jeres lille dreng forleden, hip hip hurra

Anmeld

3. april 2012

Kit

Hip hip hurra...ser ud til, at I har haft en dejlig dag. Tillykke med Alfred og med dit speciale.

Dejlige billeder.

Anmeld

4. april 2012

piadas

Sofia skriver:

Tak søde Pia!!!

Nej vi har ikke fundet noget endnu! Vi har kigget på noget i vestbyen, men det var ikke lige sagen, men jeg synes vestbyen er skøn og jeg ville elske at bo der. Og ellers kigger vi i øgaderne.. Men nu må vi se.

Vi har også en drøm om et kolonihavehus.. så gør det ikke så meget at bo i en dum lejlighed på 3. sal eller noget da vi jo har kolonihaven at bo i om sommeren...

Jeg skriver når der er nyt om bolig!

Det kan jeg godt forstå - Vestbyen er et dejligt sted!

Det var også der, vi boede i starten...Valdemarsgade, hvis det siger dig noget - så bliver det næsten ikke mere centralt!

Anmeld

10. april 2012

Sofia

Kit skriver:

Hip hip hurra...ser ud til, at I har haft en dejlig dag. Tillykke med Alfred og med dit speciale.

Dejlige billeder.

Tusind tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2012

Sofia

piadas skriver:

Det kan jeg godt forstå - Vestbyen er et dejligt sted!

Det var også der, vi boede i starten...Valdemarsgade, hvis det siger dig noget - så bliver det næsten ikke mere centralt!

Skøøønt sted I har boet! Skal ud og se på et lille rækkehus i GUG i dag!

Anmeld

10. april 2012

Sofia

Kit skriver:

Dejlige billeder.

UPS sorry ved ikke hvorfor det billede af Alfred smuttede med ind her, det var meningen det skulle ind i en anden tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.