Så blev vores lille basse også 1 år - den 16. marts. Alfred blev født da påskeliljerne sprang ud i 2011, og i år på hans fødselsdag havde vi også lejligheden fuld af dem. Han havde den bedste dag og nød al den opmærksomhed han fik fra bedsteforældre og mostre. Vi fejrede ham også i vuggeren, han havde fridag hjemme hos os, men vi var der omme en halv times tid og fejre ham, med flag, frugt, sang, gave og rosinpakker!
Jeg havde et enkelt møde med min vejleder på dagen også, det trak tænder ud.. Men glemte det hurtigt igen da vi tog på Børnenes Jord med Alfred og familien! (En fantastisk legeplads i Århus med masser af dyr osv)
Ellers går det bare så godt, jeg elsker mit nye job, det er super spændende og det er skønt at tjene nogle penge efter så mange års studier. Jeg synes dog det er hårdt at bruge så mange timer i tog hver dag og stå op kl. 5.00 (især de dage hvor Alfred sover dårligt) så jeg glæder mig meget til vi flytter til Aalborg til 1. juni!
Derudover har jeg AFLEVERET MIT SPECIALE.... YEEEEEES. Det er så befriende - jeg er så lykkelig - jeg er jurist, wwwwwuuhuuuuu!!!
Alfred har det godt og trives. Han har desværre haft 3 gange møb i træk ... men er ellers en glad lille skøn smuksak. Han går ikke endnu, og kravler heller ikke. Så han er ikke så hurtig på den front men skidt pyt det kommer jo nok. Jeg tror han er en lille akedemikerdreng, han elsker at sidde og kigge i en bog i laaang tid
Her kommer billeder, de først er fra fødselsdagen, men dem efter gyngeturen er lidt blandede!
KNUS til alle jer skønne mødre
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld