kørepose til Emmaljunga klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

spj

Vi har en emmaljunga med fodpose/forlæder. Jeg er rigtig glad for forlæderet.
Vi mest klapvognen hjemme på altanen, men har den også nogen gange med i byen. Her i vinter hvor det har været rigtig koldt har hun ligget i en sleebee også forlæderet på. Det vare ikke længe før sleebeen skal ud fordi den er for varm at sove i også skal hun bare sove på et lagn/tæppe med dyne over sig og forlæderet.

Hvis jeg var jer ville jeg bare købe klapvognen med forlæder også vente med kørepose eller hvad i nu vælger til efteråret/vinter, så har i lært klapvognen at kende og kan måske bedre se hvad jeres behov er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

MorDk

Vi har en emmaljunga nitro city med all round kørepose og har også forlæderet til.... Vi har været super glade for det. Har fungere upåklageligt!

Anmeld

30. marts 2012

Annemor...

spj skriver:

Vi har en emmaljunga med fodpose/forlæder. Jeg er rigtig glad for forlæderet.
Vi mest klapvognen hjemme på altanen, men har den også nogen gange med i byen. Her i vinter hvor det har været rigtig koldt har hun ligget i en sleebee også forlæderet på. Det vare ikke længe før sleebeen skal ud fordi den er for varm at sove i også skal hun bare sove på et lagn/tæppe med dyne over sig og forlæderet.

Hvis jeg var jer ville jeg bare købe klapvognen med forlæder også vente med kørepose eller hvad i nu vælger til efteråret/vinter, så har i lært klapvognen at kende og kan måske bedre se hvad jeres behov er.

Jeg tænker bare om han er for lille til at undvære køreposen. Han er kun 4 mdr.

Anmeld

30. marts 2012

Annemor...

MorDk skriver:

Vi har en emmaljunga nitro city med all round kørepose og har også forlæderet til.... Vi har været super glade for det. Har fungere upåklageligt!

så når der har været rigtig koldt så har I begge ting på eller hvad?

Anmeld

30. marts 2012

spj

Annemor... skriver:

Jeg tænker bare om han er for lille til at undvære køreposen. Han er kun 4 mdr.

Det synes jeg ikke han er. Den bliver alligevel snart for varm at ligge i.

Anmeld

30. marts 2012

sabrina89

Annemor... skriver:

Godaften

Kæresten og jeg er blevet enige om at vi vil købe en Emmaljunga klapvogn til vores søn på 4 mdr. Men vi kan ikke helt finde ud af om vi også skal købe køreposen til den eller om det er nok med fodposen.
Hvad ville I gøre?

Vi skal selv have en Emmaljunga klapvogn, men har heller ikke fundet ud af hvilken kørepose vi skal have.

Men jeg ville bare fortælle dig at Babysam har 20% på alle Emmaljunga klapvogne imorgen!!

Anmeld

30. marts 2012

Annemor...

sabrina89 skriver:

Vi skal selv have en Emmaljunga klapvogn, men har heller ikke fundet ud af hvilken kørepose vi skal have.

Men jeg ville bare fortælle dig at Babysam har 20% på alle Emmaljunga klapvogne imorgen!!

Har set det :-) Dejligt, men heldigvis har den lokale ønskebørn 20% indtil på onsdag, så jeg har ikke så travlt.

Jeg synes det er svært også især når han ikke er ældre end han er

Anmeld

30. marts 2012

sabrina89

Annemor... skriver:

Har set det :-) Dejligt, men heldigvis har den lokale ønskebørn 20% indtil på onsdag, så jeg har ikke så travlt.

Jeg synes det er svært også især når han ikke er ældre end han er

Så har du lidt længere tid at tænke over Tror vi køber fodlæderet så kommer hun bare i "mormors hjemmesyet" pose når det bliver koldt

Anmeld

30. marts 2012

Annemor...

sabrina89 skriver:

Så har du lidt længere tid at tænke over Tror vi køber fodlæderet så kommer hun bare i "mormors hjemmesyet" pose når det bliver koldt

vi har også en voksi look a like pose, men kan jo også bare altid finde ud af at jeg gerne vil have køreposen, den er der jo alligevel ikke rabat på

Anmeld

30. marts 2012

Saram

Når vi nu får børnepenge skal jeg også ud og købe en emmaljunga cerox 02. Og jeg satser stærkt på bare at bruge køreposen fra barnevognen. Købte den i babysam for under 200 kr. Og den har været HELT perfekt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.