kørepose til Emmaljunga klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.686 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Annemor...

Godaften

Kæresten og jeg er blevet enige om at vi vil købe en Emmaljunga klapvogn til vores søn på 4 mdr. Men vi kan ikke helt finde ud af om vi også skal købe køreposen til den eller om det er nok med fodposen.
Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Annemor...

Og hvis vi skal have en kørepose, hvilken en skal vi så have?

Anmeld

29. marts 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Godaften

Kæresten og jeg er blevet enige om at vi vil købe en Emmaljunga klapvogn til vores søn på 4 mdr. Men vi kan ikke helt finde ud af om vi også skal købe køreposen til den eller om det er nok med fodposen.
Hvad ville I gøre?

Vi har en nitro city vogn og fik en køepose "allround model" i julegave til Emilie.

Vi har været super glade for den og bruger den hverdag. Den holder hende fint varmt selvom det er koldt, og nu kan hun også sove i den ude når vi er på tur og ikke har barnevognen med. Vi har ikke den der fodpose, så jeg ved ikke om det er bedre.

Anmeld

29. marts 2012

Bonde-liv

jeg har bare brugt tæpper og svøb. nu går vi jo også mod sommeren og så kan det imo være nemmere med tæpper

ellers i vintertid har jeg bare brugt sleebeen

Anmeld

29. marts 2012

Annemor...

Bonde-liv skriver:

jeg har bare brugt tæpper og svøb. nu går vi jo også mod sommeren og så kan det imo være nemmere med tæpper

ellers i vintertid har jeg bare brugt sleebeen

har du så heller ikke fodposen eller hvad det nu hedder?

Anmeld

29. marts 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Vi har en nitro city vogn og fik en køepose "allround model" i julegave til Emilie.

Vi har været super glade for den og bruger den hverdag. Den holder hende fint varmt selvom det er koldt, og nu kan hun også sove i den ude når vi er på tur og ikke har barnevognen med. Vi har ikke den der fodpose, så jeg ved ikke om det er bedre.

Det er nemlig også for at slippe for at tage barnevognen med at vi gerne vil have klapvogn nu her, men kan bare ikke rigtig finde ud af om det er en god ide med køreposen

Anmeld

29. marts 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Det er nemlig også for at slippe for at tage barnevognen med at vi gerne vil have klapvogn nu her, men kan bare ikke rigtig finde ud af om det er en god ide med køreposen

Før brugte vi babydynen i den, jeg synes bare den var træls, for den glider ned, for der er jo ikke sider der hvor fødderne er.

Med posen er hun hele tiden lukket inde og kommer ikke til at fryse benene eller får dynen i hjulene, så det er klart et plus.

Anmeld

29. marts 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Før brugte vi babydynen i den, jeg synes bare den var træls, for den glider ned, for der er jo ikke sider der hvor fødderne er.

Med posen er hun hele tiden lukket inde og kommer ikke til at fryse benene eller får dynen i hjulene, så det er klart et plus.

Det er også lidt det at jeg tænker, måske jeg bare skal købe den og ser om det er godt for William

Anmeld

29. marts 2012

Bonde-liv

Annemor... skriver:

har du så heller ikke fodposen eller hvad det nu hedder?

nej jeg ved ikke hvad det er

Anmeld

29. marts 2012

Annemor...

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.