DuKan opskrift til dem der ELSKER chokolade...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Du kan få det i Dagrofa og Metro..

Og jeg troede at pp dage og angrebsfasen havde samme regler..

Så jeg har syndet med 100gr rabarber idag.. ØV..

Hov det troede jeg faktisk også -men er jo forbi angrebsfasen så har ikke tænkt nærmere over det. Vi har været igang i 13 dage og kun idag vi har snydt lidt -det er ny rekord her i huset

Der ligger en metro lige henne om hjørnet, også der vi køber div. klid, så må lige en tur der over i morgen, -det er lidt nærmere end svigermors køkkenhave (den ligger i Svendborg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

janne1986

ønskebarn74 skriver:

Fandt lige denne opskrift jeg bare må prøve...

Tillader mig at inkludere hendes egne kommentarer til opskriften...

Hej alle Lige en opskrift på de lækreste Dukan Chokolade trøfler… De har været MIN soleklare redning, når jeg har haft lyst til at plyndre den nærmeste chokolade-fabrik!

Ingredienser/p>

5 tsk fedtfattig kakaopulver (bla. Urtekram) 1 spsk fedtfattig græsk yoghurt 6 spsk skummetmælks pulver 2 æggeblommer 4 tsk hermesetas sød-pulver 1 spsk havreklid

Fremgangsmåde/p>

1: Det heleblandes godt i en skål! 2: Brug en teskefuld, rul en lille kugle mellem hænderne (meget klistret!) 3: Rul kuglen i en lille skål med fedtfattig kakaopulver 4: I køleskab min. 30 minutter 5: SPIS

Idag puttede jeg en lille smule kanel i pulveret de skulle trilles i… Man kan evt bruge lakridspulver eller chili, hvis man er til de mere anderledes smage

Vær opmærksom på at opskriften indeholder kakaopulver, som er et tolereret produkt

Hikken fase kan de spises i???

Anmeld

30. marts 2012

ønskebørn74

janne1986 skriver:

Hikken fase kan de spises i???

cruise fasen og dem efter... Ikke i Angrebsfasen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.