Nu skal i bare se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Susan1978

Hvad jeg har fået lavet - og jeg har fået lov at lave reklame for Henrik.

Jeg har fået en der hedder Helle til at lave dette billede for mig. Hun lavede også collagen jeg brugte til julekortene.

Vi har været sammen om det, der har været super god kommunikation og jeg har fået det fuldstændig som jeg ville have det.

Her er hendes hjemmeside. http://www.123hjemmeside.dk/HDfoto/5768242

Jeg har så efterfølgende fået lavet det på lærred. og der har jeg bestilt gennem dem her. http://www.storebilleder.dk/Forside.html Det var de vi fandt der var billigst. Kvaliteten er altså stadig i tip top.
Billedet måler 60x60.

Hvad sys i.. Jeg er selv såå vild med det. skal bare lige have rykket det midt for sofaen.. der hang bare lige en skrue jeg kunne bruge..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Mie A

Hold da op hvor er det flot!! - er helt vild med den grønne farve, hvor det ellers plejer at være i sort og hvid - Den står godt til puderne i sofaen

Anmeld

6. april 2009

Susan1978

Det er helt med vilje at jeg har fået hende til at lave det i den limegrønne farve, for det er den farve vi sådan har lidt i stuen og køkkenet.

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Det er da super fedt!! - WAUW!!

Anmeld

6. april 2009

linemus

Det ser virkelig fedt ud

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Hold op hvor er det fedt!
Det er lige mig sådan noget. Det ser super flot ud, synes nu også det hænger fint der hvor det hænger nu.

Jeg må straks vise det til Dennis når han kommer hjem, så han kan se det næste vi skal bruge penge på

Anmeld

6. april 2009

Kaufie

Det er virkelig flot - og utraditionelt på den fede måde med farverne.

Tror da lige jeg bookmarker den hjemmeside.

Anmeld

7. april 2009

Ny mor

Wauuu, Susan, hvor der det fedt!!! Hvad har du givet for det alt i alt i den størrelse?

Birgitte

Anmeld

7. april 2009

Mary

Wauw, hvor er det bare så flot altså! Kunne virkelig godt være en idé til min mand - måske til fars dag! Men det kommer selvfølgelig an på hvor dyrt det er...

Anmeld

8. april 2009

Susan1978

Det var også meningen at det var til fars dag.. men jeg kunne da ikke vente så længe.

jeg har givet ca 900,- for det alt i alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.