hvornår stoppet I med at ikke bruge liften mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

prettybutterfly

ca 4 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Clisolka

Isabella var 4 mrd. da vi stoppede med at bruge liften, så kunne den unge dame ikke være i den mere 

Anmeld

29. marts 2012

Aprilmor11

Heza2410 skriver:

Hej alle sammen .. Vil gerne vide om hvornår i stoppet med at ikke bruge liften til jeres barnevogn mere? Min knægt er snart 8måneder og han kan stadig være i den og elsker den faktisk. Overvejer hvergang når jeg ska ned og ikke tage liften med ned hahah men ender squ alligevel med at tage den med og så ud. Jeg skal vist stoppe med bruge den mere da han er jo nu store?

Lidt over 2 måneder, så kunne han ikke ligge i den mere. Han blev for klemt

Anmeld

29. marts 2012

Aprilmor11

Heza2410 skriver:

Hej alle sammen .. Vil gerne vide om hvornår i stoppet med at ikke bruge liften til jeres barnevogn mere? Min knægt er snart 8måneder og han kan stadig være i den og elsker den faktisk. Overvejer hvergang når jeg ska ned og ikke tage liften med ned hahah men ender squ alligevel med at tage den med og så ud. Jeg skal vist stoppe med bruge den mere da han er jo nu store?

Men hvis han stadig kan være i den og er rigtig glad for det, hvorfor så ikke lade ham blive i den ?

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Jeg regner med at hun skal bruge den til at hun ikke kan være i den mere

Anmeld

29. marts 2012

MaybeBaby

Her var han 3-4 mdr. Så var han blevet for lang. Hvordan mon du kan have din baby i liften stadig?

Anmeld

30. marts 2012

Tona

Heza2410 skriver:

Hvis han elsker at være i den og ikke ligger klemt så er det vel fint nok, børn er jo forskellige. Men det er vigtigt at han ikke ligger klemt og har god plads til at bevæge sig på

Amanda var vokset fra liften da hun var knap 4 mdr. Hun lå helt klemt i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.