hvornår stoppet I med at ikke bruge liften mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Azooo

Hej alle sammen .. Vil gerne vide om hvornår i stoppet med at ikke bruge liften til jeres barnevogn mere? Min knægt er snart 8måneder og han kan stadig være i den og elsker den faktisk. Overvejer hvergang når jeg ska ned og ikke tage liften med ned hahah men ender squ alligevel med at tage den med og så ud. Jeg skal vist stoppe med bruge den mere da han er jo nu store?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

morethanperfect

Heza2410 skriver:

Hej alle sammen .. Vil gerne vide om hvornår i stoppet med at ikke bruge liften til jeres barnevogn mere? Min knægt er snart 8måneder og han kan stadig være i den og elsker den faktisk. Overvejer hvergang når jeg ska ned og ikke tage liften med ned hahah men ender squ alligevel med at tage den med og så ud. Jeg skal vist stoppe med bruge den mere da han er jo nu store?

Her stoppede vi da Oscar var 5 mdr.. Der kunne han ikke være i den mere desværre ..

Anmeld

29. marts 2012

Musen5

Jeg stoppede da Leah var 4-4½ måned. Det var mest fordi hun ikke kunne være i den. Hun var for bred over skuldrene.

Har så brugt voksiposen i stedet. Nu tager jeg hende på den ene arm og dynen under den anden og sætte hende enten i barnevognen eller bilen.

Hun var heller ikke særlig glad for sin lift. Hun har altid skulle følge med og har haft hysteriske tendenser hvis hun blev lagt ned.

/Mette + Festaben aka Leah

Anmeld

29. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stoppede med at bruge den da thea ku begynde at vende sig-sætte sig op selv. Så kom hun i barnevognskassen, med en sele i så hun ik ku falde ud. Gør det samme her anden gang! Vh stine

Anmeld

29. marts 2012

lycly

Vi stoppede da Julia var omkring 4 måneder. Det blev alt for tungt at slæbe hende, og hun kunne ikke rigtig være i den til sidst Puha, hun er 8 mdr nu, og kan slet ikke overskue tanken hvis jeg skulle slæbe hende i lift, op på 2. sal hver dag

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

hvordan fungerer det med en sele i liften???

vi stoppede da hun var 5 måneder og så kom hun i sin compipose med bæreplade til at starte med

Anmeld

29. marts 2012

vitapigen

Vi stoppede med den, da hun var 3 mdr... Der kunne hun ikke længere være i den... Kan slet ikke forstå at din dreng på 8 mdr kan blive ved med at ligge i den???

Anmeld

29. marts 2012

Mettefpigen

Her er han næsten 7 måneder og vi bruger den stadigvæk

Anmeld

29. marts 2012

Koen.

Lærke var 3 mdr, så var hun for lang

Anmeld

29. marts 2012

KLN

Frida var 3 ½ måned, men det var fordi hun stødte på siderne og vågnede, når hun sov med armene over hovedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.