Et lille tip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Astrid P

I forrige uge købte Anders en film i Netto. Den hedder 'Dyrene på landet', den kostede vist 25 kr, og Smilla er FULDSTÆNDIGT vild med den... Hun er virkelig helt solgt når der bliver præsenteret køer, grise, heste, geder osv. Så den film kan altså anbefales!!!
Eneste problem er, at hun bliver edderspændt rasende når man slukker for den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Ny mor

Astrid P skriver:

I forrige uge købte Anders en film i Netto. Den hedder 'Dyrene på landet', den kostede vist 25 kr, og Smilla er FULDSTÆNDIGT vild med den... Hun er virkelig helt solgt når der bliver præsenteret køer, grise, heste, geder osv. Så den film kan altså anbefales!!!
Eneste problem er, at hun bliver edderspændt rasende når man slukker for den...

Hvor sjovt, den har vi også - købt i Netto for et års tid siden - og de elsker den begge to!

Anmeld

6. april 2009

Astrid P

Ny mor skriver:

Hvor sjovt, den har vi også - købt i Netto for et års tid siden - og de elsker den begge to!

Jamen jeg kan faktisk godt forestille mig at den er rigtig god til de lidt større unger. Man lærer jo en masse om de forskellige dyr...

Genial underholdning for 25 bobs!

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Tark for tippet

Jeg kunne godt bruge lidt underholdning til Stella af anti-pædagogisk karakter

Anmeld

6. april 2009

linemus

Tak for tippet. Altid godt med noget nyt til fjerneren. Her er det der fjernsynskiggeri faktisk gået hen og er blevet lidt pinligt. Så snart pigerne kommer hjem fra dp, drøner de ud i udestuen og peger og råber Fii fii (film). Eller Signe er lige inde i en dille, hvor hun kun vil se Lala (teletubbies... suk). Kommer de ind i stuen ovenpå (morgen, middag, aften) går de selv hen og tager fjernbetjeningen og tænder, og så har man bare pænt af at komme og finde noget, de vil se. Små fjernsynsnarkomaner er de Trøster mig med at de ikke sidder så længe af gange....

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Den må vi vist også have fat i. Ollie elsker dyr og når den får så gode anmeldelser fra det bedste og mest kritsike panel der findes kan man vist ikke gå helt gal i byen

Tak for tippet!

Anmeld

6. april 2009

Millebasse

Den har vi også, også købt i Netto og Bastian er fuldstændig vild med den!! Han er som forstenet når vi sætter den på og kan se den igen og igen

Så også en anbefaling herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.