HASTER !! .. Skal være storbror bluse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Kløver

Nolle skriver:

Jeg har osse lige kigget det er få stor .. hmm ! .. øv .. 

Han er en srt 80/86 - det går an på om de tøjet er stort eller småt i str. 

hm ja tror de desværre de er lidt små i str, men kan jo lige prøve at se om jeg kan finde dem hvis det er Vi havde nemlig samme problem dengang at de ikke forventer folk får nr 2 før børnene er større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Nolle

Maja84 skriver:

hm ja tror de desværre de er lidt små i str, men kan jo lige prøve at se om jeg kan finde dem hvis det er Vi havde nemlig samme problem dengang at de ikke forventer folk får nr 2 før børnene er større

Ååårh - det ville være super sød hvis du ville  

Anmeld

29. marts 2012

Kløver

Nolle skriver:

jeg prøver lige at kigge, og ellers finder jeg dem når manden er stået op, da tøjet er i sække i soveværelset kunne da være dejligt hvis i kunne få glæde af dem,´får jo en pige denne gang, og er ikke sikkert vi skal have flere, så får jo ikke brug for dem igen

Anmeld

29. marts 2012

Maja_4000

Jeg har ikke læst tråden , men Name It plejer at have dem

Og tillykke

Anmeld

29. marts 2012

Nolle

Maja84 skriver:

jeg prøver lige at kigge, og ellers finder jeg dem når manden er stået op, da tøjet er i sække i soveværelset kunne da være dejligt hvis i kunne få glæde af dem,´får jo en pige denne gang, og er ikke sikkert vi skal have flere, så får jo ikke brug for dem igen

Det kunne være super !

Tillykke med i skal have en pige

Anmeld

29. marts 2012

SpunkenJo

Jeg har en du kan afhente i Kbh i str 92

Anmeld

29. marts 2012

eliasogmor

Nolle skriver:

Jeg ville grene indrømme jeg er skide dum, 

Min lille bror kommer hjem lørdag fra sydarika , hvor vi holder velkommen hjem fest, så ville vi godt have vores søn skal have en  bluse /t-shir et eller ander hvor der står Jeg skal være storbror. 

Har fundet dem på nette men det tager få lang tid før de er her hjemme, så der er der nogen der ved hvor man kan købe dem i en butik eller sådan noget ? 

kære børn i kolding har dem.... og babysam...

Anmeld

29. marts 2012

Kløver

Nolle skriver:

Har fundet den rigtige sæk, men bliver nød til at kigge nærmere når manden er stået op, da jeg var lige ved at vække ham, så måtte skynde mig at liste ud igen Så skal jeg nok lige skrive Skal jeg sende billede af dem også?

Anmeld

29. marts 2012

Kløver

Nolle skriver:

Det kunne være super !

Tillykke med i skal have en pige

Tusind tak

Anmeld

29. marts 2012

Pigent

Nolle skriver:

Jeg ville grene indrømme jeg er skide dum, 

Min lille bror kommer hjem lørdag fra sydarika , hvor vi holder velkommen hjem fest, så ville vi godt have vores søn skal have en  bluse /t-shir et eller ander hvor der står Jeg skal være storbror. 

Har fundet dem på nette men det tager få lang tid før de er her hjemme, så der er der nogen der ved hvor man kan købe dem i en butik eller sådan noget ? 

Jeg mener Name it har lavet nolge på et tidspunkt. Så prøv at kigge i butikker hvor de sælger Name it.

Har lige set nogen på ønskebørns hjemmeside så prøv at kigge i ønskebørn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.