HASTER !! .. Skal være storbror bluse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.460 visninger
47 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Nolle

Jeg ville grene indrømme jeg er skide dum, 

Min lille bror kommer hjem lørdag fra sydarika , hvor vi holder velkommen hjem fest, så ville vi godt have vores søn skal have en  bluse /t-shir et eller ander hvor der står Jeg skal være storbror. 

Har fundet dem på nette men det tager få lang tid før de er her hjemme, så der er der nogen der ved hvor man kan købe dem i en butik eller sådan noget ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Kløver

Her i Fredericia har de dem oppe i ønskebørn, både med storebror og storesøster

Anmeld

29. marts 2012

VIPpigen

Har set bisserne i ønskebørn... Hvertfald her i sønderjylland. Det var da være lige at ligge vejen forbi;-)

Anmeld

29. marts 2012

VIPpigen

Bisserne= bluserne..... :-S

På fra Telefonen, derfor stavefejl

Anmeld

29. marts 2012

Nolle

Maja84 skriver:

Her i Fredericia har de dem oppe i ønskebørn, både med storebror og storesøster

Som sendt fra gud ! .. 

Så må vi heller der ind - ved du hvad de ca koster ?

Anmeld

29. marts 2012

Pikku Myy

Hvad med bare at skrive det selv på en bluse? Evt købe noget stofmaling at gøre det med...

Anmeld

29. marts 2012

Tona

Nolle skriver:

Min lille bror kommer hjem lørdag fra sydarika , hvor vi holder velkommen hjem fest, så ville vi godt have vores søn skal have en  bluse /t-shir et eller ander hvor der står Jeg skal være storbror. 

Har fundet dem på nette men det tager få lang tid før de er her hjemme, så der er der nogen der ved hvor man kan købe dem i en butik eller sådan noget ? 

Jeg så lige i går at en bruger herinde fra har 2 stk til salg

Anmeld

29. marts 2012

Nolle

VIPpigen skriver:

Har set bisserne i ønskebørn... Hvertfald her i sønderjylland. Det var da være lige at ligge vejen forbi;-)

Så må de osse være i de andre tænker jeg .. 

Mange tak

Anmeld

29. marts 2012

Nolle

Pikku Myy skriver:

Hvad med bare at skrive det selv på en bluse? Evt købe noget stofmaling at gøre det med...

Få så karetiv er jeg slet ikke , så ville jeg heller betale mig til en der er færdig

Anmeld

29. marts 2012

morethanperfect

Nolle skriver:

Jeg har en hvis det er ??

Den skal vi jo ikke bruge mere

Det er godt nok en t-shirt , men oscar havde den udenpå en bluse ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.