Tak... 
I forhold til at prøve igen... så tror jeg nærmere, at vi bare lader være med at holde op med at prøve. 
Vi havde en lille snak med lægen på sygehuset om det, og han sagde, at den eneste grund til at starte på prævention igen, skulle være, at jeg kunne få styr på min cyklus, så man ved evt. ny graviditet, letter kunne udregne min termin.
Jeg sagde til ham, at jeg synes det ville være tovligt at starte på p-piller igen, når vi nu gerne vil have det barn, begge er halv-gamle, og det har taget os et halvt år at blive gravide denne gang. -Med mindre der er noget fysisk i vejen for det.
Han syntes også bare at vi skulle fortsætte uden.
(Altså, indtil videre er der jo ingen sex, før jeg holder op med at bløde...)
Er der nogen af jer andre, der har prøvet det, som er blevet rådet fra det af fysiske årsager? Hvis det øger risikoen for at abortere igen, er det selvfølgelig dumt, men ellers kan jeg ikke se nogen grund til, at vi skulle beskytte os nu. 
Jeg valgte at tage på arbejde i dag, for at komme lidt væk. Går på påskeferie i eftermiddag.
Jeg havde bestilt kage til i eftermiddag, som skulle være "Hurra - jeg skal på barselsorlov-kage"... Nu bliver det bare "Jeg skal på påskeferie-kage!" 

Anmeld