sære lyster ang. mad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Nej det er ikke de væreste ting, men lidt spøjst uha med lærke var jeg os voldsom vild med søde sagde, endte på 26+ kg

Her står vægten heldigvis stadig "kun" på +13kg, men det hjælper nok ikke at synes at dessert hver dag og chokolade til kaffen er helt rimeligt, når man er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Ja:-) 

Har du været til skanning for nylig? Ville bare høre hvor meget din lille Liam vejer? 

Jeg har ikke været afsted siden der 30+5 hvor han vejede 1810g

Anmeld

30. marts 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Her står vægten heldigvis stadig "kun" på +13kg, men det hjælper nok ikke at synes at dessert hver dag og chokolade til kaffen er helt rimeligt, når man er gravid.

Nej det hjælper nok ikke, men mon ikke de nok skal forsvinde igen de ekstra kilo

Anmeld

31. marts 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Nej det hjælper nok ikke, men mon ikke de nok skal forsvinde igen de ekstra kilo

Jo, det satser jeg på . Derfor nutellamadder til morgenmad i dag .

Anmeld

1. april 2012

NNL

Vandmelon og ispinde er hittet her lige i tiden  Kød kan jeg næsten ikke få ned...

Anmeld

1. april 2012

MariaJ

NNL skriver:

Vandmelon og ispinde er hittet her lige i tiden  Kød kan jeg næsten ikke få ned...

Årh, det lyder også godt . Jeg tror også hurtigt jeg kunne blive afhængig af vandmelon, hvis jeg ikke boede et sted hvor sådan en koster en halv månedsløn (eller deromkring). Grovæder til gengæld appelsiner, som holder et lidt mere moderat prisniveau.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.