sære lyster ang. mad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Koen.

Hej piger

Håber i alle har det godt

Sad lige og tænkte om jeg var den eneste med ændret madvaner? Jeg har aldrig været den bedste til at drikke vand, men nu kan jeg nærmest ikke få nok, drikker ca 2-3 liter om dagen

Og det samme med gulerødder, bvadr har jeg altid tænkt, men nu ryger der 3 kg på 2-3 dage

Og slik !!!! Jeg har ALTID været en værre sukkergris, kan godt spise noget sødt nu, men har slet ikke den lyst til det hver evige eneste dag som jeg havde før

Så lillebror Liam har god indflydelse på sin mor

Hvad med jer piger?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Hej piger

Håber i alle har det godt

Sad lige og tænkte om jeg var den eneste med ændret madvaner? Jeg har aldrig været den bedste til at drikke vand, men nu kan jeg nærmest ikke få nok, drikker ca 2-3 liter om dagen

Og det samme med gulerødder, bvadr har jeg altid tænkt, men nu ryger der 3 kg på 2-3 dage

Og slik !!!! Jeg har ALTID været en værre sukkergris, kan godt spise noget sødt nu, men har slet ikke den lyst til det hver evige eneste dag som jeg havde før

Så lillebror Liam har god indflydelse på sin mor

Hvad med jer piger?

Knus Tanja

Her drikker jeg mælk og har ellers aldrig kunnet lide det! :-O 

Spiser frugt HELE TIDEN.. Og slik er sgu heller ikke rigtig mig:-).. 

Knus

Anmeld

29. marts 2012

JH12

Jeg ha aldrig rigtig drukket safte vand - nu drikker jeg næsten ikke andet, og jeg drikker virkelig meget af det..

Også har det været sukker og kage jeg har haft lyst til, men nu er det frugt, særligt banan og vandmelon ..

Anmeld

30. marts 2012

MariaJ

Det lyder da i hvert fald som en sund drejning din smag har taget til vand og gulerødder . Man kan desværre ikke sige det samme om min. Jeg er blevet ekstremt glad for saftevand, som ellers ikke siger mig noget, og synes på en eller anden måde at is, slik og kager er lidt mere ok, når jeg sidder herhjemme som en strandet hval, end til daglig . Jeg håber ikke det løber op i alt for mange overflødige kilo.

Anmeld

30. marts 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Her drikker jeg mælk og har ellers aldrig kunnet lide det! :-O 

Spiser frugt HELE TIDEN.. Og slik er sgu heller ikke rigtig mig:-).. 

Knus

Uh mælk skal jeg virkelig tvinge mig til at drikke

Anmeld

30. marts 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Jeg ha aldrig rigtig drukket safte vand - nu drikker jeg næsten ikke andet, og jeg drikker virkelig meget af det..

Også har det været sukker og kage jeg har haft lyst til, men nu er det frugt, særligt banan og vandmelon ..

Det er bare sjovt som det kan ændre sig

Anmeld

30. marts 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Uh mælk skal jeg virkelig tvinge mig til at drikke

det skulle jeg også før i tiden:-(

Anmeld

30. marts 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Det lyder da i hvert fald som en sund drejning din smag har taget til vand og gulerødder . Man kan desværre ikke sige det samme om min. Jeg er blevet ekstremt glad for saftevand, som ellers ikke siger mig noget, og synes på en eller anden måde at is, slik og kager er lidt mere ok, når jeg sidder herhjemme som en strandet hval, end til daglig . Jeg håber ikke det løber op i alt for mange overflødige kilo.

Nej det er ikke de væreste ting, men lidt spøjst uha med lærke var jeg os voldsom vild med søde sagde, endte på 26+ kg

Anmeld

30. marts 2012

Koen.

EKBJ skriver:

det skulle jeg også før i tiden:-(

Det er altså sjovt som det ændre sig

Anmeld

30. marts 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Det er altså sjovt som det ændre sig

Ja:-) 

Har du været til skanning for nylig? Ville bare høre hvor meget din lille Liam vejer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.