Svien inde i brystet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Barbamama

MissBee skriver:

Ja en kniv eller en nål og derfra forgrener det sig ud i brystet.... Det er altså lidt mærkeligt. Men ja de vokser jo og jeg er håber næsten på at de ikke bliver større...

Men dejligt at din læge i det mindste siger det er normalt 

Lige nøjagtig!!! Jeg kan trøste dig med at mit er gået over.

Jeg havde også ondt i musklerne lige under brystet fordi de simpelthen blev så tunge. Men altså efter jeg er begyndt at sove med bh er der intet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

MissBee

Barbamama skriver:

Jeg havde også ondt i musklerne lige under brystet fordi de simpelthen blev så tunge. Men altså efter jeg er begyndt at sove med bh er der intet!

Lyder godt at det er gået over, men jeg kan desværre ikke passe nogen af mine bh'er mere og er indlagt så det med at bestille over nettet tør jeg slet ikke.... Men tak  

Anmeld

30. marts 2012

MissBee

Barbamama skriver:

Lyder godt at det er gået over, men jeg kan desværre ikke passe nogen af mine bh'er mere og er indlagt så det med at bestille over nettet tør jeg slet ikke.... Men tak  

Anmeld

30. marts 2012

Barbamama

MissBee skriver:

Åh hvor træls... Hvorfor er du indlagt??? Skal du passe ekstra på?? Hvad med en slags top så brysterne sidder på plads. Evt sådan en stram stroptop??

Anmeld

30. marts 2012

Frk.S

Jeg oplevde også af og til sådan en sviende/brændende fornemmelse. Det føltes faktisk lidt som om der var ild i mine bryster. Det kom meget pludseligt, gjorde herre nas og forsvandt så pludseligt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.