Svien inde i brystet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.901 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

MissBee

Jeg er førstegangsmor og har derfor aldrig prøvet at mine bryster opfører sig på denne måde, men sagen er den at de svier indvendigt et par gange om dagen. Det starter ved brystvorten og forgrener sig ud langs brystvævet.... Er det pga råmælken at det allerede værker på denne måde? Jeg kan ikke presse noget ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

tulle09

Hvor langt er du henne...??

Lyder normalt jeg oplevede det i slutningen af min sidste gravilitet..

Anmeld

29. marts 2012

MissBee

tulle09 skriver:

Hvor langt er du henne...??

Lyder normalt jeg oplevede det i slutningen af min sidste gravilitet..

25+4 men der kommer altså ikke noget mælk ud... Det svier bare et par gange i døgnet?! 

Anmeld

29. marts 2012

Barbamama

Åh det har jeg døjet meget med i denne graviditet. Svien og brændende fornemmelse. Jeg snakkede med min læge om det. Det er helt normalt

Anmeld

29. marts 2012

MissBee

Barbamama skriver:

Åh det har jeg døjet meget med i denne graviditet. Svien og brændende fornemmelse. Jeg snakkede med min læge om det. Det er helt normalt

Snakkede med jordemoren idag og hun havde aldrig hørt om det???

Anmeld

29. marts 2012

Barbamama

MissBee skriver:

Snakkede med jordemoren idag og hun havde aldrig hørt om det???

OK det var da underligt. Jeg var hunderæd for at snakke med min læge for jeg var sikker på der var noget HELT galt. Jeg havde svien og så gjorde det nogle gange som om der nærmest blev stukket en kniv ind i mit bryst. Da jeg fortalte min læge det grinede hun lidt og så sagde hun: "Der sker jo også ting og sager med dine bryster lige nu!" og ja det gør der!! De vokser pænt meget. Jeg begyndte at sove med en god ammebh om natten og det har hjulpet

Anmeld

29. marts 2012

Ellie79

Måske dine mælkekirtler er begyndt at være lidt irriterret nu mælken nok allerede begynder at gøre sig klar. Jeg oplevede den smerte du beskriver de første uger af mit ammeforløb, var mega træls men det gik væk. Prøv med varme klude det fik mit til at forsvinde.

Anmeld

30. marts 2012

MissBee

Barbamama skriver:

OK det var da underligt. Jeg var hunderæd for at snakke med min læge for jeg var sikker på der var noget HELT galt. Jeg havde svien og så gjorde det nogle gange som om der nærmest blev stukket en kniv ind i mit bryst. Da jeg fortalte min læge det grinede hun lidt og så sagde hun: "Der sker jo også ting og sager med dine bryster lige nu!" og ja det gør der!! De vokser pænt meget. Jeg begyndte at sove med en god ammebh om natten og det har hjulpet

Ja en kniv eller en nål og derfra forgrener det sig ud i brystet.... Det er altså lidt mærkeligt. Men ja de vokser jo og jeg er håber næsten på at de ikke bliver større...

Men dejligt at din læge i det mindste siger det er normalt 

Anmeld

30. marts 2012

MissBee

AnjaB skriver:

Måske dine mælkekirtler er begyndt at være lidt irriterret nu mælken nok allerede begynder at gøre sig klar. Jeg oplevede den smerte du beskriver de første uger af mit ammeforløb, var mega træls men det gik væk. Prøv med varme klude det fik mit til at forsvinde.

Det er da bare voldsom lang tid de skal bære irriterede og aktive inden fødslen...

Må prøve det med de varme klude...

Anmeld

30. marts 2012

Bonde-liv

det kan også være de vokser og huden gir sig. det svir jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.