Ting og sager man onsker sig lige NU!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Astrid P

Eva skriver:

jeg ved godt hvem de har smadret den og der ryger den så gennem forsikringen, men frygter lidt når mine forældre opdager det...hmm...

Ej, det lyder sgu da ikke særligt fedt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Honningblomst

Astrid P skriver:

Ej, det lyder sgu da ikke særligt fedt...

Nej, det er det heller ikke...hele døren skal skiftes for den er smadret i det der låse noget....noget værre pis, men jo bare døde ting, heldigvis...

Anmeld

6. april 2009

Pia.

Eva skriver:

Nej, det er det heller ikke...hele døren skal skiftes for den er smadret i det der låse noget....noget værre pis, men jo bare døde ting, heldigvis...

Er du okay søde ??? Ring eller skriv hvis du vil snakke ikke....

STORT KNUS

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Er du okay søde ??? Ring eller skriv hvis du vil snakke ikke....

STORT KNUS

Tak smukke....jp, det er jeg...jeg var jo heldigvis ikke hjemme, bare ikke rart at komme hjem til....hm...
Går det god hos jer??
Knus..

Anmeld

6. april 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Ved godt det skulle være noget materielt, men der er ikke noget jeg ønsker mig....men jeg ønsker mig at pollensæsonen hurtigt er ovre så min store dreng kan komme ud, kan holde ud at være i skole når de ikke fatter at lukke vinduerne så han kan være til.
Jo, jeg ønsker mig en ny hoveddør, den anden var smadret da jeg kom hjem fra byen i går...
Eva

men hensyn til din søn... jeg havde det som ham da jeg var yngre indtil min læge fandt ud af at jeg ku få et stik i ballen hvert år - kan ik lige huske hvad det hedder - men ihvertfald gjorde det at jeg slap for ubehag og for at tage andet medicin for det...

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

men hensyn til din søn... jeg havde det som ham da jeg var yngre indtil min læge fandt ud af at jeg ku få et stik i ballen hvert år - kan ik lige huske hvad det hedder - men ihvertfald gjorde det at jeg slap for ubehag og for at tage andet medicin for det...

Det er desværre ikke kun et stik der skal til...men et hvert uge i en periode og så ellers et om måneden i flere år...og han er panisk angst for nåle, så det går ikke endnu....desværre...
Knus og tak..

Anmeld

6. april 2009

fam.4xc

man kan jo få både bedøvende plaster eller creme, det må da være bedre end at lide i hø feber tiden - det er jo frygteligt!!!

Anmeld

6. april 2009

stumpen-89

Uuh jeg kunne godt tænke mig, at få en HH simonsen Føntørre, hummel sko, og nye sofaer

Anmeld

6. april 2009

Miamaja

Lise skriver:

En tilbygning på 30 kvm! For bare at nævne én ting OG en carport+skur og 100 kvm herregårdssten...

Og en Le Klint 321 gulvlampe! Og en snitte/hakke maskine til at koble på Kenwood'en. Og nogle flere Wegner Y-stole. Og et nyt spisebord.

Kunne hurtigt bruge en million, eller to... suk...

ja, det kunne jeg nok ogsaa

Anmeld

6. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

sikke noget. det lyder som en eller anden jaloux ex der maaske har smadret den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.