Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver:jeg ved godt hvem de har smadret den og der ryger den så gennem forsikringen, men frygter lidt når mine forældre opdager det...hmm...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrid P skriver:Ej, det lyder sgu da ikke særligt fedt...
Eva skriver:Nej, det er det heller ikke...hele døren skal skiftes for den er smadret i det der låse noget....noget værre pis, men jo bare døde ting, heldigvis...
PiaR skriver:Er du okay søde ??? Ring eller skriv hvis du vil snakke ikke.... STORT KNUS
Eva skriver:Ved godt det skulle være noget materielt, men der er ikke noget jeg ønsker mig....men jeg ønsker mig at pollensæsonen hurtigt er ovre så min store dreng kan komme ud, kan holde ud at være i skole når de ikke fatter at lukke vinduerne så han kan være til.Jo, jeg ønsker mig en ny hoveddør, den anden var smadret da jeg kom hjem fra byen i går...Eva
fam.4xc skriver:men hensyn til din søn... jeg havde det som ham da jeg var yngre indtil min læge fandt ud af at jeg ku få et stik i ballen hvert år - kan ik lige huske hvad det hedder - men ihvertfald gjorde det at jeg slap for ubehag og for at tage andet medicin for det...
Lise skriver:En tilbygning på 30 kvm! For bare at nævne én ting OG en carport+skur og 100 kvm herregårdssten... Og en Le Klint 321 gulvlampe! Og en snitte/hakke maskine til at koble på Kenwood'en. Og nogle flere Wegner Y-stole. Og et nyt spisebord. Kunne hurtigt bruge en million, eller to... suk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128