Ting og sager man onsker sig lige NU!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Miamaja

Puuha der er bare saa mange ting jeg onsker mig lige for tiden. Jeg onsker mig HELT vildt en mork expresso laeder sofa stol til familie stuen og en OXO stainless steel affaldsspand til 900kr (men den er altsaa flot)

OXO Brushed Stainless Steel Trash CansProduct Image
Noget specielt I onsker jeg lige for tiden. RENT materielt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Lise

En tilbygning på 30 kvm! For bare at nævne én ting OG en carport+skur og 100 kvm herregårdssten...

Og en Le Klint 321 gulvlampe! Og en snitte/hakke maskine til at koble på Kenwood'en. Og nogle flere Wegner Y-stole. Og et nyt spisebord.

Kunne hurtigt bruge en million, eller to... suk...

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ønsker mig at tiden går hurtigt så vi kan flytte ud af mit 12kvm kollegieværelse og ind i drømmelejligheden... og En Spectacular foundation... jeg trænger godt nok til et nyt betræk!!!

Anmeld

6. april 2009

Mie A

Et arbejde, så vi kan flytte i et større hus. Men ellers ønsker jeg mig en cykel, nye sofaer... ja bare nye møbler generelt! og en større sum penge på min konto, så jeg kunne shoppe løs....

Anmeld

6. april 2009

malou

Åh Gud... ja hvis bare man kunne få 2 ønsker med en tryllestav...og VUPTI så stod det der.... suk. så ville jeg trylle hele vores kaotiske have færdig med et snuptag.... og ønske mig en ferie med min skønne kæreste og søn.....

knus malou

Anmeld

6. april 2009

Mathilde

Uh der er mange ting jeg ønsker mig, da vi lige er flyttet i hus... Jeg ønsker mig rigtig meget, at der ville komme nogle og bygge en stor kattegår til vores 4 dejlige misser Og når de så er igang må de også gerne ombygge vores carport til et annex og rydde op derude

Jeg ønsker mig også en skænk der passer til vores nye spisebord... Jeg kunne blive ved!

Anmeld

6. april 2009

trunte89

Der er MANGE ting jeg ønsker mig!

VI skal flytte i stor lejlighed om en måned, så jeg kunne godt tænke mig et fedt stort klædeskab og en roel der hænger på vægen, sådan en med over og under.

Så er der en masse forskellige køkkenting jeg ønsker mig.

Og tøj! Har 2 par bukser, men der er hul i dem begge
Synes også godt, at jeg kunne trænge til nogle nye bluser og noget undertøj.

Manden kunne også godt bruge lidt nyt tøj og så mangler den lilel sommertøj...

Så har mange ønsker

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Ved godt det skulle være noget materielt, men der er ikke noget jeg ønsker mig....men jeg ønsker mig at pollensæsonen hurtigt er ovre så min store dreng kan komme ud, kan holde ud at være i skole når de ikke fatter at lukke vinduerne så han kan være til.
Jo, jeg ønsker mig en ny hoveddør, den anden var smadret da jeg kom hjem fra byen i går...
Eva

Anmeld

6. april 2009

Diana...

Eva skriver:

Ved godt det skulle være noget materielt, men der er ikke noget jeg ønsker mig....men jeg ønsker mig at pollensæsonen hurtigt er ovre så min store dreng kan komme ud, kan holde ud at være i skole når de ikke fatter at lukke vinduerne så han kan være til.
Jo, jeg ønsker mig en ny hoveddør, den anden var smadret da jeg kom hjem fra byen i går...
Eva

??? hvordan kan du smadre døren

hmm jeg ønsker mig vores hus snart blev færdigt og helt nye møbler hele vejen rundt men det må vente til huset er færdigt...

Ja og nyt tøj da jeg ikk har noget jeg kan passe

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

??? hvordan kan du smadre døren

hmm jeg ønsker mig vores hus snart blev færdigt og helt nye møbler hele vejen rundt men det må vente til huset er færdigt...

Ja og nyt tøj da jeg ikk har noget jeg kan passe

jeg ved godt hvem de har smadret den og der ryger den så gennem forsikringen, men frygter lidt når mine forældre opdager det...hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.