Jeg taber mig for Johannes skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Ciss

Monica P skriver:

Den her tråd er lidt svær for mig at skrive men nu gør jeg det, jeg kan ikke være anonym så nu udstiller jeg mig selv

Jeg er ved at tabe mig og det går fint, jeg har bare i et stykke tid nu gået og tænkt på for hvem jeg egentlig taber mig for

sandheder er, det er ikke for min egen skyld, det er heller ikke for min mands skyld, jeg taber mig fordi jeg syntes vores datter har fortjent at have en normalvægtig mor, om allerede et par år vil hun lægge mærke til at hendes mor pt er større end det "normale" og det vil jeg ikke have hun skal opleve.

Jeg vil være en mor det kan løbe rundt og lege med hende, hun skal opleve en mor der er glad og tilfreds med sig selv og sin krop, en mor der er aktiv.

lige nu vejer jeg alt for meget, jeg vil gerne tabe tæt på 30 kilo, vejen bliver nok lang og bumpet og fuld af udfordringer, men det tager jeg med, for jeg skal også tænke på hvad jeg lærer vores datter omkring mad, hun skal have et godt forhold til mad, hverken sult eller frås, det skal jeg bare lige selv have lært først.

puhhaaa

Venlig hilsen Monica- som føler sig en anelse udstillet ;-)

Hvor er det flot, at du tør at dele dette med os!

Der står respekt af det valg, du har taget, og den indsats, du gør nu, og når du endelig når målet, så har du virkelig noget, at være stolt af!

Jeg har tænkt en del af de samme tanker, selvom det ikke er fuldt så mange kiloer, der er snak om. Jeg håber også, at jeg skal klare at give mine børn et fornuftigt forhold til mad. Det er så vigtigt! De skal slippe at slide med de ting, jeg har slidt med.

Sender en . Dette kommer du til at klare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Frk.S

Hvor er du sej.

Det er en god beslutning - og jeg synes bestemt din begrundelse for hvorfor du gerne vil tabe dig er rigtig god.

Rigtig meget held og lykke med det.

Anmeld

29. marts 2012

L&V

Monica P skriver:

Den her tråd er lidt svær for mig at skrive men nu gør jeg det, jeg kan ikke være anonym så nu udstiller jeg mig selv

Jeg er ved at tabe mig og det går fint, jeg har bare i et stykke tid nu gået og tænkt på for hvem jeg egentlig taber mig for

sandheder er, det er ikke for min egen skyld, det er heller ikke for min mands skyld, jeg taber mig fordi jeg syntes vores datter har fortjent at have en normalvægtig mor, om allerede et par år vil hun lægge mærke til at hendes mor pt er større end det "normale" og det vil jeg ikke have hun skal opleve.

Jeg vil være en mor det kan løbe rundt og lege med hende, hun skal opleve en mor der er glad og tilfreds med sig selv og sin krop, en mor der er aktiv.

lige nu vejer jeg alt for meget, jeg vil gerne tabe tæt på 30 kilo, vejen bliver nok lang og bumpet og fuld af udfordringer, men det tager jeg med, for jeg skal også tænke på hvad jeg lærer vores datter omkring mad, hun skal have et godt forhold til mad, hverken sult eller frås, det skal jeg bare lige selv have lært først.

puhhaaa

Venlig hilsen Monica- som føler sig en anelse udstillet ;-)

Syntes det er rigtig flot det valg du har taget og som en anden skrev det er da virkelig kærlighed til din datter
Jeg er sikker på synet af hende nok ska motivere dig til at nå dit mål og når du trænger til at brokke eller et kærligt los i måsen til at komme videre ja så er vi jo her på baby for dig Masser af held og lykke på din vej

Anmeld

29. marts 2012

Isaac's mor

Det lyder som noget du virkelig gerne vil, så du skal sgu nok klare det! Held og lykke, hvor der er vilje er der vej!

Anmeld

29. marts 2012

B&J

jeg syntes det er sejt du skriver det og ja du har helt ret livet er nemmer når man kan løbe rundt og lege med ens barn jeg ELSKER at løbe efter daniel for 10mdr siden kunne jeg ikke ha gjord det overhovede.... det gør mig så flov....

jeg hæpper på du når dit mål eller bare for smit lidt af gangen...

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Aisha skriver:

held og lykke, Du skal nok klare det!

Mange tak :-)

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

modesty skriver:

Det synes jeg er en rigtig fin ting at gøre for din datter. Overvægt er jo nemlig typisk noget der går i "arv" fra generation til generation, netop fordi børn vokser op med dårlige spisevaner. 

Pøj pøj med projektet - det skal nok lykkes! 

Lige præcis, hun må ikke arve mine dumme vaner :-)

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

MosterA skriver:

Det er bare så vigtigt at finde ud af hvorfor man vl tabe sig, ellers er det sjældent at det virker.

Hvor er det dejligt at du er kommet godt igang. Ville ønske jeg selv kunne tage mig sammen, men motivationen er der ikke lige nu og så skal jeg slet ikke starte, det bliver bare til nederlag.

Stort held og lykke med dit projekt, når du har sådan en dejlig motivation skal det nok gå godt!

tak :-) jeg kæmper og jeg skal nok vinde

Monica

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

held og lykke med det..

Jeg har selv lige smidt 17 kg, og mangler de sidste 5 kg endnu, det er en lang og hård vej, men har man virkelig viljen, så kan det godt lykkes..

godt gået, du er sej glæder mig til jeg når så langt :-)

Monica

Anmeld

29. marts 2012

Troldemommi

Kongmulle skriver:

Vil bare sende dig en . Det er mega hårdt og det tager tid,men det er det hele værd!

Har selv været gennem et ret stort vægttab ( 50 kg) og det er også for mine børns skyld. MEN det er også for min egen. Alt er mega besværligt når man vejer så meget for meget og sundhedsrisikoen er enorm.

For mig hjalp det at sætte mig delemål. Altså først 5 kg ( for de er bedre af end på) og så 10 osv. Og det lykkedes

Men i hvertfald, super god beslutning, super godt gået og du skal nok klare det

hvor vildt du har tabt så meget, du er da godt nok en figther :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.